PROTOKÓŁ POKONTROLNY VII z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 25 czerwca 2007r.

 

                                              PROTOKÓŁ POKONTROLNY VII

 

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 25 czerwca 2007r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

 

Pani Iwona Parzyszek                         - Przewodnicząca Komisji

Pani Danuta Helwak                            - Wiceprzewodnicząca Komisji

Pani Wanda Skolimowska                   - Członek Komisji

Pan Mirosław Czyszek            - Członek Komisji

Pan Jarosław Piechotka                      - Członek Komisji

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Pani Irena Piechota                            - Sekretarz Gminy

Pani Anna Gawryś                             -  Inspektor ds. księgowości budżetowej

Pani Wioletta Gamrat                          - Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego

Pan Mirosław Stańczyk                       - Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zalewie

Pan Ryszard Cympel                           - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej i Rolnictwa

Pan Zbigniew Biełuś                          - Inspektor ds. Budownictwa i Gospodarki 

                                                              Mieszkaniowej

Pani Krystyna Kacprzak                      - Przewodnicząca Rady Miejskiej w Zalewie

Pani Iwona Głąb                                - Podinspektor ds. obsługi rad

 

 

 Tematem kontroli była:

 

Kontrola  kosztów  modernizacji  budynku   Urzędu  Miejskiego  w  Zalewie  pod  kątem       

zgodności z wartością kosztorysową:

     a) sprawdzenie wartości zleceń przekazanych wykonawcom i podwykonawcom,

     b) sprawdzenie pochodzenia, bądź dostawy materiałów oraz wykorzystanie

         materiałów użytych do wykonania zlecenia,

     c) czy materiały użyte do realizacji modernizacji zostały zakupione przez

         wykonawców zgodnie z rejestrem rozdysponowania.

 

 

Informacji na wyżej wymieniony temat udzielili: Pani Anna Gawryś, Pan Mirosław Stańczyk, Pan Ryszard Cympel, Pan Zbigniew Biełuś  oraz Pani Wioletta Gamrat. Omówili temat inwestycji oraz przedłożyli stosowną dokumentację. 

 

Komisja dokonała kontroli według w/w punktów :

 

a)      zostały sprawdzone wartości zleceń, łącznie ZGK otrzymał sumę 1.065.500 zł od Urzędu Miejskiego w Zalewie:

-         na materiały i usługi – 730.621,06 zł,

-         inne koszty – 334.878,94 zł,

 

Z kwoty 730.621.06 zł

-         usługi stanowią 254.403,98 zł,

-         materiały stanowią  476.217,08 zł.

 

 

 

 

 

 

 

b)      materiały pochodziły z firm:

-         ABI – HURT Elbląg (hurtownia),

-         „Agro – Trans” Zalewo,

-         Amex – Bączek Susz,

-         ARI Elbląg,

-         Bud – Met Zalewo

-         „Chemia” Elbląg,

-         Dam – Rob Zalewo,

-         Doniec Kraków,

-         Drew – Holtz Iława,

-         Elmier  Susz,

-         Fiedorowicz T. Zalewo,

-         GS „SCH” Zalewo,

-         Hydro – Kan Zalewo,

-         IBP Iława,

-         Kozak Z. Bednarzówka,

-         JASAM Olsztyn,

-         Jur – Bud Zalewo

-         Loma Olsztyn,

-         Office Plus Warszawa,

-         Paxer Olsztyn,

-         PC Max Elbląg,

-         Piksel Morąg,

-         Sklep papierniczy Berk H. Zalewo,

-         Sklep meblowy Morąg,

-         Stolarstwo Zalewo,

-         Tomex Ostróda (hurtownia),

-         Kozak D. Zalewo,

-         Widro – Plus Iława,

-         Żal – Mix Iława,

 

Umowy o dzieło:

-         Skorupka – Skorupski  Tadeusz,

-         Puszcz Zbigniew,

-         Stando Eugeniusz,

-         Gołoś Mariusz,

-         Biełuś Krzysztof.

 

c)      Materiały były zakupywane  przez wykonawców i podwykonawców i sukcesywnie wykorzystywane w trakcie realizacji zadania.

 

 

Komisja Rewizyjna stwierdza:

 

1.      Zaginięcie kosztorysu inwestorskiego.

2.      Zapytania o cenę roznosił Pan Zbigniew Tumkiewicz (pracownik firmy „Agro – Trans”) na polecenie byłego Burmistrza Pana Andrzeja Dawida (wynika to z wyjaśnień Pana Mirosława Stańczyka – Kierownika ZGK w Zalewie).

3.      Pan Mirosław  Stańczyk otrzymał listę firm od ówczesnego Burmistrza Pana Andrzeja Dawida, do których ma wysłać zapytanie o cenę na zakup okien.

 

 

 

 

 

4.      Komisja Rewizyjna ma wątpliwości:

-         co do treści § 2 porozumienia zawartego pomiędzy Gminą Zalewo a Gminną Spółdzielnią „SCH” w Zalewie,

-         odnośnie dokonywanych zakupów w firmie „Agro – Trans” (ówczesną właścicielką sklepu była żona Pana Andrzeja Dawida – Burmistrza Zalewa).

 

 

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

                                                                                              Podpisy Komisji:

 

                                                                                                          /-/Pani Iwona Parzyszek                              

                                                                                                          /-/Pani Danuta Helwak                                

                                                                                                         /-/Pani Wanda Skolimowska             

                                                                                                         /-/Pan Mirosław Czyszek                   

                                                                                                         /-/ Pan Jarosław Piechotka

 





Informacja pochodzi z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zalewo
http://www.zalewo.f117.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.zalewo.f117.pl/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=1270