PROTOKÓŁ POKONTROLNY VIII z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 11 września 2007r.

 

                                 PROTOKÓŁ POKONTROLNY VIII

 

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 11 września 2007r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

 

Pani Iwona Parzyszek                         - Przewodnicząca Komisji

Pani Danuta Helwak                            - Wiceprzewodnicząca Komisji

Pani Wanda Skolimowska                   - Członek Komisji

Pan Mirosław Czyszek            - Członek Komisji

Pan Jarosław Piechotka                       - Członek Komisji

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Pan Bogdan Hardybała                        -  Burmistrz Zalewa

Pani Irena Piechota                              -  Sekretarz Gminy

Pani Alina Błażewicz                            -  Skarbnik Gminy

Pani Krystyna Kacprzak                      -  Przewodnicząca Rady Miejskiej w Zalewie

Pani Iwona Głąb                                 - Podinspektor ds. obsługi rad

 

Tematem kontroli było:

Sprawdzenie trybu i sposobu wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na zakupie klimatyzacji do Urzędu Miejskiego w Zalewie . Komisja podczas czynności kontrolnych winna w szczególności zbadać poniższe zagadnienia:

1)       sprawdzenie celowości i konieczności zakupu klimatyzacji,

2)       sprawdzenie pochodzenia (pod kątem klasyfikacji budżetowej) środków przeznaczonych na zakup klimatyzacji.”

Informacji na wyżej wymieniony temat udzielili: Burmistrz Zalewa, Sekretarz Gminy oraz Skarbnik Gminy. Omówili temat konieczności i celowości zakupu klimatyzacji do Urzędu Miejskiego w Zalewie. 

 

Komisja stwierdza, że:

-         zakup klimatyzacji był celowy i konieczny,

-         sposób zakupu był prawidłowy,

-         radni, otrzymując materiały sesyjne skupiają uwagę na kwotach zamieszczonych w projekcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy. O zmianach w załączniku 3 a radni nie zostali wystarczająco poinformowani przez pracowników UM w Zalewie.

 

Zalecenia:

-         Komisja wnioskuje o dokładniejsze informowanie Rady przez Burmistrza o realizacji  budżetu i działalności urzędu w okresach międzysesyjnych.

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

                                                                                              Podpisy Komisji:

 

1.      /-/ Iwona Parzyszek

2.      /-/ Danuta Hewak

3.      /-/ Wanda Skolimowska

4.      /-/  Mirosław Czyszek

5.      /-/ Jarosław Piechotka

 





Informacja pochodzi z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zalewo
http://www.zalewo.f117.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.zalewo.f117.pl/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=1297