Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na udzielenie zmówienia publicznego p.n. „Bankowa obsługa budżetu Gminy Zalewo”

 

RL- 341/6/08                                                                         Zalewo,  dnia 11.08.2008 r.

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

na udzielenie zmówienia publicznego p.n.

„Bankowa obsługa budżetu Gminy Zalewo”

 

 

 

 

 

1.      Zamawiający :

 

Gmina Zalewo reprezentowana przez Pana Bogdana Hardybałę – Burmistrza Zalewa

Adres Urzędu Miejskiego :

ul. Częstochowska 8, 14 – 230 Zalewo

tel.( 089 ) 758 83 77,    fax ( 089 ) 758 82 72

województwo warmińsko – mazurskie, powiat iławski

www.zalewo.pl     promocja@zalewo.pl

 

2. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest :

     -   Pani Alina Błażewicz  – w zakresie przedmiotu zamówienia,

     -   Pani  Anna Grzeszczak – w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia niższej od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

4. Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pocztą po przesłaniu pisemnej prośby oraz ze strony internetowej  www.zalewo.f117.pl.

 

5. Przedmiot zamówienia:

Kod CPV: 66110000-1, 66120000-7

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest ”Bankowa obsługa  budżetu Gminy Zalewo”, wykonywana w okresie od dnia 17 września 2008 r.  do dnia 16 września 2011 r.
  2.   Na zakres przedmiotu zamówienia składa  się:

2.1. otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków
              pomocniczych,

      2.2. udzielenie kredytu w rachunku bieżącym,

2.3. obsługa elektroniczna,

2.4. oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych 

       objętych umową,

2.5 zakup pozostałych usług bankowych.

 

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.

 

7. Termin wykonania zamówienia:  od dnia  17 września 2008 r.  do dnia 16 września 2011 r.

 

8. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :     

8.1 posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

8.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

8.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

8.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Na potwierdzenie spełnienia warunków postawionych w  SIWZ Zamawiający  wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów :

- celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności –

1)   wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru –  załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

2)   Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) z wykorzystaniem wzoru –         załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, oraz oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) wg. wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

3)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

4)   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

5)   Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

 

9. Zamawiający nie wymaga wadium.

 

10. Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie:

Cena 100 pkt.

 

Kryteria wyboru ofert:

 

Koszt bieżącej obsługi bankowej:

1.                   otwarcie rachunku bankowego podstawowego i rachunków
        pomocniczych -  5 pkt.

2.                   opłata za prowadzenie rachunku bankowego  /miesięczna/    -  10 pkt.

3.                   opłata za wyciągi bankowe                                                                5 pkt.

4.                   opłata za realizacje przelewów, w tym przelewów nadawanych systemem

            elektronicznym na rachunki obce w danym banku                         8 pkt.

5.                   opłata za realizacje przelewów, w tym przelewów nadawanych systemem

            elektronicznym na rachunki obce w innych bankach                          -   8 pkt.

6.                   opłata od własnych wpłat gotówkowych do banku oraz wpłat od osób trzecich  na rachunki  Zamawiającego                                         -  12 pkt.

7.                   opłata za eksploatację systemu bankowości elektronicznej       -  10 pkt.

8.                   opłata za wydanie blankietów czekowych                                            2 pkt.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od operacji   na wewnętrznych rachunkach bankowych Zamawiającego.

 

 

 

Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych:

 

9.                   oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych oparte ma być na stawce WIBID dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego  dnia roboczego poprzedzającego okres obrachunkowy ( z dnia 31.12.2007r. )                                                      -  30 pkt.

 

Koszt kredytu  w rachunku bieżącym:

 

10.               oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 miesięcznych  złotowych depozytów międzybankowych(z dnia31.12.2007 r. )                                      - 8 pkt.

11.               prowizja bankowa od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym - 2 pkt.

 

 

11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 20 sierpnia 2008 r. do godziny   11.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zalewie (pokój nr 9).

 

12.   Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 20 sierpnia 2008 r. o godzinie 11.15 w siedzibie  Zamawiającego – w Urzędzie Miejskim w Zalewie - pokój nr 17.

13.   Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

14.   Zamawiający nie przewiduje zawarcia  umowy ramowej. 

15.   Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupu.

16.   Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem    
        aukcji 
 elektronicznej.

 

 

 

 

Burmistrz Zalewa

Bogdan Hardybała

 

SIWZ wraz z załącznikami





Informacja pochodzi z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zalewo
http://www.zalewo.f117.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.zalewo.f117.pl/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=1551