Do właściwości i zadań Referatu Spraw Obywatelskich, Obrony Cywilnej

 

Do właściwości i zadań Referatu Spraw Obywatelskich, Obrony Cywilnej należy całość spraw związanych z ewidencją ludności, wydawaniem dowodów tożsamości, ewidencją działalności gospodarczej, sprawami obronnymi i obrony cywilnej Miasta i Gminy oraz realizacja zadań wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, a w szczególności:

1) prowadzenie ewidencji ludności w tym wydawanie decyzji w sprawach zameldowania

i wymeldowania,

2) prowadzenie spraw związanych z dokumentami tożsamości,

3) prowadzenie rejestru wyborców i jego bieżącą aktualizacja,

4) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,

5) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,

6) analizowanie funkcjonowania placówek handlowych i usługowych pod kątem zabezpieczenia

potrzeb mieszkańców,

7) wydawanie licencji na wykonywanie transportu osobowego TAXI,

8) wydawanie zezwoleń na przewozy regularne w krajowym transporcie drogowym na liniach

komunikacyjnych w komunikacji miejskiej,

9) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie zbiórek

publicznych, na przeprowadzanie imprezy masowej;

10) prowadzenie spraw dotyczących organizacji, rejestracji przedpoborowych i całości spraw

wojskowych,

11) prowadzenie spraw obronnych, obrony cywilnej i p.poż. w tym nadzór nad działalnością OSP,

12) prowadzenie spraw związanych z dokumentami tożsamości – przyjmowanie wniosków,

prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z wydawaniem dokumentów tożsamości.

13) realizacja zadań związanych z:

a) zapewnieniem energii cieplnej, energii elektrycznej do urzędu;

b) ubezpieczeniem mienia gminnego;

c) systematycznym prowadzeniem przeglądów stanu technicznego budynku i instalacji;

14) Wydawanie dowodów osobistych.





Informacja pochodzi z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zalewo
http://www.zalewo.f117.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.zalewo.f117.pl/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=2947