Uchwała Nr XXXIX/419/05 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 28 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu na rok 2006

 

 

 

 

Uchwała Nr XXXIX/419/05

Rady Miejskiej w Zalewie

 z dnia 28 grudnia 2005 roku

                                                       w sprawie budżetu na rok 2006

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 109, art. 124, ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 15, poz. 148 z późn. zm.).

Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1

1.    Uchwala się dochody budżetu gminy w wysokości 27.460.681 zł, zgodnie z zał. nr 1 i 1a.

2.    Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:

a)    dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 3.424.272 zł, zgodnie z zał. nr 3,

b)   dotacje celowe na realizację zadań wspólnych realizowanych na podstawie umów lub porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 51.760 zł, zgodnie z zał.  nr 4,

c)    dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości

     90.000 zł.

§ 2

1.    Uchwala się wydatki budżetu gminy w wysokości 32.661.001 zł zgodnie z zał. nr 2.

2.    Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:

1)   wydatki bieżące kwotę 13.914.710 zł w tym na:

a)    wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 6.072.370 zł

b)   dotacje 604.305 zł

c)    wydatki na obsługę długu gminy 134.000 zł,

d)   wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez gminę 13.000 zł,

2)   wydatki majątkowe w 2006 r. w wysokości 18.746.291 zł,

a)    wydatki inwestycyjne na 2006 r. w wysokości 18.608.814 zł, zgodnie z zał. nr 5,

b)   pozostałe wydatki majątkowe na 2006 r. w wysokości 137.477 zł, zgodnie z zał. nr 6.

3.       Wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2006‑2008  26.015.996 zł, zgodnie z zał. nr 6. tj: 2006r. 18.608.814.zł, 2007r.  7.407.182.zł.

4.       Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności (art. 124 ust. 1 pkt. 4a ustawy o finansach publicznych), zgodnie z zał. nr 7.

5.       Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje ponadto:

a)    wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości.3.424.272 zł, zgodnie z zał. nr 3,

b)   wydatki związane z realizacją zadań wspólnych zrealizowanych:

 porozumień zawartych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości

   88.025 zł, zgodnie z zał. nr 4,

c)    wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 90.000 zł,

d)   wydatki jednostek pomocniczych w wysokości 22.641 zł, zgodnie z zał. nr 8.

§ 3

Źródłami pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości 5.200.320 zł są przychody pochodzące z:

a)    kredytów w kwocie 5.200.320 zł,

§ 4

1.    Prognozuje się łączną kwotę długu gminy na koniec 2006 r. w wysokości 7.342.630 zł, zgodnie
z zał. nr 9.

2.    Prognozuje się sytuację finansową gminy w latach spłaty długu, zgodnie z zał. nr 9 a.

3.    Uchwala się przychody w wysokości 5.881.640 zł i rozchody w wysokości 681.320 zł, stanowiące zał. nr 10.

§ 5

1.    Uchwala się plany przychodów i wydatków, zgodnie z zał. nr 11:

a)    zakładów budżetowych: przychody w wysokości 852.221 zł; wydatki w wysokości 851.944 zł,

b)   rachunku dochodów własnych: przychody w wysokości 85.100 zł; wydatki w wysokości

    85.100 zł.

2.    Uchwala się dotacje przedmiotowe dla zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych
w wysokości 90.015 zł, zgodnie z zał. nr 12.

§ 6

Uchwala się dotacje dla:

a)    samorządowych instytucji kultury w wysokości 432.525 zł, zgodnie z zał. nr 13,

b)   podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych na zadania zlecone do realizacji
w wysokości 55.500 zł, zgodnie z zał. nr 14,

§ 7

Zatwierdza się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w wysokości:

      przychody – 25.000 zł,

      wydatki – 24.999 zł,

zgodnie z zał. nr 15.

§ 8

Tworzy się rezerwy:

1)   ogólna w wysokości 51.921 zł,

2)   celowe w wysokości 22.641 zł,

a)    na wydatki jednostek pomocniczych 22.641 zł.

§ 9

1.    Upoważnia się Burmistrza do zaciągania długu publicznego oraz do spłat zobowiązań do wysokości kwot uchwalonych w budżecie.

     § 10

Ponadto upoważnia się Burmistrza do:

1)   zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru budżetowego do wysokości 1.000.000 zł,

2)   dokonywania zmian w planie wydatków nie powodujących zwiększenia wynagrodzenia i pochodnych od wynagrodzeń z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

3)   przekazania uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków Kierownikowi Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zalewie

4)   dokonywania zmian w planie wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska polegających na przenoszeniu wydatków między paragrafami w zakresie wydatków bieżących

5)   lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

§ 11

1.    Uchwała obowiązuje w roku budżetowym 2006.

2.   Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko‑Mazurskiego.

  

 

 

 Załączniki do uchwały

 

 

 

 





Informacja pochodzi z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zalewo
http://www.zalewo.f117.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.zalewo.f117.pl/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=780