Zalewo, dnia 22 lutego 2008r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości szacunkowej zamówienia niższej od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
1. Zamawiający :
Gmina Zalewo reprezentowana przez p. Bogdana Hardybałę – Burmistrza Zalewa
Adres Urzędu Miejskiego :
ul. Częstochowska 8, 14 – 230 Zalewo
tel.( 089 ) 758 83 77, fax ( 089 ) 758 82 72
województwo warmińsko – mazurskie, powiat iławski
www.zalewo.pl, zamowienia@zalewo.pl
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest :
- p. Ryszard Cympel – w zakresie przedmiotu zamówienia,
- p. Wioletta Gamrat – w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia niższej od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pocztą po przesłaniu pisemnej prośby oraz jest do pobrania na stronie www.zalewo.pl.
5. Przedmiot zamówienia:
Kod CPV: 74 23 22 00-6
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z hydrofornią i przepompowniami dla m. Jerzwałd, Likszany i Rucewo.
Sieć wodociągową należy zaprojektować w miejscowościach Jerzwałd, Likszany i Rucewo wraz z przyłączami i hydrofornią. Planuje się ok. 12 km sieci wodociągowej oraz ok. 100 szt. przyłączy. Sieć kanalizacyjną oraz przepompownie (16 sztuk) należy zaprojektować w miejscowościach Jerzwałd, Liszkany, Rucewo wraz z podłączeniem do oczyszczalni ścieków w miejscowości Półwieś. Planuje się ok. 20 km sieci kanalizacyjnej oraz 100 szt. przyłączy. Należy również włączyć do sieci kanalizacyjnej budynki znajdujące się na trasie Rucewo – Półwieś tj. w miejscowościach Jezierce i Bednarzówka.
W skład opracowania wchodzą:
1. przygotowanie planów syt. – wys. z uzbrojeniem terenu w skali 1: 1000 i 1: 500,
2. projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- projekty wykonawcze,
- przedmiar robót, który zostanie wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072),
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072).
- wykonanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
- wykonanie wszelkich niezbędnych prac do kompleksowego wykonania całości zadania. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji środowiskowej, pozwolenia wodno – prawnego itp.; złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do właściwego organu o wydanie decyzji pozwolenia na budowę zakończone uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2008 r. Jest to data złożenia kompletu dokumentów w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w siedzibie organu wydającego powyższą decyzję.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :
8.1 posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
8.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków:
a) Doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie ukończył z należytą starannością realizację: co najmniej 1 dokumentacji na budowę sieci wodociągowej o długości nie krótszej niż 10 km, co najmniej 1 dokumentacji na budowę sieci kanalizacyjnej o długości nie krótszej niż 12 km oraz co najmniej jednej dokumentacji na budowę stacji uzdatniania wody o wydajności 100 m3/d gdzie był głównym wykonawcą.
b) Potencjał finansowo – ekonomiczny:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kserokopie polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wykonawca przedstawi średnioroczny przychód ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.
c) Potencjał kadrowy:
Wykonawca dysponuje osobami dysponującymi uprawnieniami do projektowania w odpowiednich specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia warunków postawionych w SIWZ Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów :
- celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności –
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – ( załącznik nr 1 do specyfikacji ).
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) z wykorzystaniem wzoru – ( załącznik nr 2 do specyfikacji), oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) z wykorzystaniem wzoru – (załącznik nr 3 do specyfikacji).
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
5) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7) Kserokopia zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
8) Kserokopia zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie - zgodzenie z załącznikiem Nr 4
10) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania wraz z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za projekt wraz z kserokopiami uprawnień oraz kserokopiami potwierdzającymi przynależność do właściwych izb samorządów zawodowych – niezbędnych do wykonania zamówienia z zgodnie z załącznikiem Nr 5
11) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
12) Część sprawozdania finansowego, tj. „Rachunek zysków i strat”, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać.
9. Wadium – 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy zł).
10. Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie – cena 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 3 marca 2008r. do godziny 10.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zalewie (pokój nr 9).
12. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 3 marca 2008r. o godzinie 10.15 w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna w Urzędzie Miejskim w Zalewie (pokój nr 8).
13. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Załącznik Nr 1
Załącznik Nr 2
Roztrzygnięcie
Zawiadomienie o zawarciu umowy