Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwany dalej „rejestrem”, prowadzi Burmistrz właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Jednolity tekst: Dz. U. z 2018r., poz. 1454) Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Burmistrz na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej powinien zawierać:
1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
2. numer identyfikacji podatkowej (NIP),
3. określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
1. dowód uiszczenia opłaty skarbowej:
• za dokonanie wpisu – 50,00 zł (część I ust. 36 pkt 9a załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej - j.t. Dz. U. z 2018r. poz. 1044 z późn. zm.).
Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zalewie - Bank PKO BP S.A. 35 1020 1752 0000 0202 0160 4875.
2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze, Burmistrz Zalewa dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.
Wzór wniosku i oświadczenia dostępny jest w Urzędzie Miejskim w Zalewie ul. Częstochowska 8, 14 – 230 Zalewo (pok. Nr 10) oraz na stronie internetowej www.zalewo.f117.pl, zakładka – ochrona środowiska.
Wniosek o wpis do rejestru.
Oświadczenie
Rejestr działalnosci regulowanej