Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej zamówienia niższej od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Zalewo, dnia 22 lutego 2008r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości szacunkowej zamówienia niższej od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
1. ZamawiajÄ…cy :
Gmina Zalewo reprezentowana przez p. Bogdana HardybaÅ‚Ä™ – Burmistrza Zalewa
Adres Urzędu Miejskiego :
ul. CzÄ™stochowska 8, 14 – 230 Zalewo
tel.( 089 ) 758 83 77, fax ( 089 ) 758 82 72
województwo warmiÅ„sko – mazurskie, powiat iÅ‚awski
www.zalewo.pl, zamowienia@zalewo.pl
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest :
- p. Ryszard Cympel – w zakresie przedmiotu zamówienia,
- p. Wioletta Gamrat – w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych.
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia niższej od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pocztą po przesłaniu pisemnej prośby oraz jest do pobrania na stronie www.zalewo.pl.
5. Przedmiot zamówienia:
Kod CPV: 74 23 22 00-6
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z hydrofornią i przepompowniami dla m. Jerzwałd, Likszany i Rucewo.
Sieć wodociÄ…gowÄ… należy zaprojektować w miejscowoÅ›ciach JerzwaÅ‚d, Likszany i Rucewo wraz z przyÅ‚Ä…czami i hydroforniÄ…. Planuje siÄ™ ok. 12 km sieci wodociÄ…gowej oraz ok. 100 szt. przyÅ‚Ä…czy. Sieć kanalizacyjnÄ… oraz przepompownie (16 sztuk) należy zaprojektować w miejscowoÅ›ciach JerzwaÅ‚d, Liszkany, Rucewo wraz z podÅ‚Ä…czeniem do oczyszczalni Å›cieków w miejscowoÅ›ci PółwieÅ›. Planuje siÄ™ ok. 20 km sieci kanalizacyjnej oraz 100 szt. przyÅ‚Ä…czy. Należy również wÅ‚Ä…czyć do sieci kanalizacyjnej budynki znajdujÄ…ce siÄ™ na trasie Rucewo – PółwieÅ› tj. w miejscowoÅ›ciach Jezierce i Bednarzówka.
W skład opracowania wchodzą:
1. przygotowanie planów syt. – wys. z uzbrojeniem terenu w skali 1: 1000 i 1: 500,
2. projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
- projekty wykonawcze,
- przedmiar robót, który zostanie wykonany zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzeÅ›nia 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072),
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzeÅ›nia 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072).
- wykonanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie okreÅ›lenia metod i podstaw sporzÄ…dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okreÅ›lonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
- wykonanie wszelkich niezbÄ™dnych prac do kompleksowego wykonania caÅ‚oÅ›ci zadania. Uzyskanie niezbÄ™dnych uzgodnieÅ„, opinii, decyzji Å›rodowiskowej, pozwolenia wodno – prawnego itp.; zÅ‚ożenie w imieniu ZamawiajÄ…cego wniosku do wÅ‚aÅ›ciwego organu o wydanie decyzji pozwolenia na budowÄ™ zakoÅ„czone uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowÄ™.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2008 r. Jest to data złożenia kompletu dokumentów w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w siedzibie organu wydającego powyższą decyzję.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :
8.1 posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
8.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków:
a) Doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie ukończył z należytą starannością realizację: co najmniej 1 dokumentacji na budowę sieci wodociągowej o długości nie krótszej niż 10 km, co najmniej 1 dokumentacji na budowę sieci kanalizacyjnej o długości nie krótszej niż 12 km oraz co najmniej jednej dokumentacji na budowę stacji uzdatniania wody o wydajności 100 m3/d gdzie był głównym wykonawcą.
b) PotencjaÅ‚ finansowo – ekonomiczny:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kserokopie polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wykonawca przedstawi średnioroczny przychód ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.
c) Potencjał kadrowy:
Wykonawca dysponuje osobami dysponującymi uprawnieniami do projektowania w odpowiednich specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia warunków postawionych w SIWZ Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów :
- celowym jest aby dokumenty oferty uÅ‚ożyć wg kolejnoÅ›ci –
1) WypeÅ‚niony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – ( zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do specyfikacji ).
2) OÅ›wiadczenie o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) z wykorzystaniem wzoru – ( zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do specyfikacji), oÅ›wiadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) z wykorzystaniem wzoru – (zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do specyfikacji).
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
5) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7) Kserokopia zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
8) Kserokopia zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… usÅ‚ugom stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartoÅ›ci oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy doÅ‚Ä…czyć dokumenty potwierdzajÄ…ce, że zamówienia te zostaÅ‚y wykonane należycie - zgodzenie z zaÅ‚Ä…cznikiem Nr 4
10) Wykaz osób i podmiotów, które bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zadania wraz z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za projekt wraz z kserokopiami uprawnieÅ„ oraz kserokopiami potwierdzajÄ…cymi przynależność do wÅ‚aÅ›ciwych izb samorzÄ…dów zawodowych – niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia z zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem Nr 5
11) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
12) Część sprawozdania finansowego, tj. „Rachunek zysków i strat”, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegÅ‚ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowoÅ›ci również z opiniÄ… dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiÄ…zanych do sporzÄ…dzania sprawozdania finansowego inne dokumenty okreÅ›lajÄ…ce obroty oraz zobowiÄ…zania i należnoÅ›ci – za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - za ten okres.
Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać.
9. Wadium – 8 000 zÅ‚ (sÅ‚ownie: osiem tysiÄ™cy zÅ‚).
10. Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie – cena 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 3 marca 2008r. do godziny 10.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zalewie (pokój nr 9).
12. Komisyjne otwarcie ofert nastÄ…pi dnia 3 marca 2008r. o godzinie 10.15 w siedzibie ZamawiajÄ…cego – sala konferencyjna w UrzÄ™dzie Miejskim w Zalewie (pokój nr 8).
13. Termin zwiÄ…zania z ofertÄ… wynosi 30 dni.
14. ZamawiajÄ…cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupu.
16. ZamawiajÄ…cy nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Załącznik Nr 1
Załącznik Nr 2
Roztrzygnięcie
Zawiadomienie o zawarciu umowy
|