www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
WÅ‚adze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
ZarzÄ…dzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
GÅ‚osowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikajÄ…ce z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
UrzÄ…d Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarzÄ…dowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] UrzÄ…d Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Åšrodowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
SamorzÄ…dowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
16215178
odsłon strony

Aktualnie mamy
68 gości

ZarzÄ…dzenie Nr 0050-20/2012 Burmistrza Zalewa z dnia 12 marca 2012 r. w sprawie: powoÅ‚ania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na : „Wymiana istniejÄ…cego ogrodzenia posesji ZespoÅ‚u Szkół w Zalewie

 

 

ZarzÄ…dzenie Nr 0050-20/2012

Burmistrza Zalewa

z dnia  12 marca  2012 r.

 

 

w sprawie: powoÅ‚ania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postÄ™powania  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na :  „Wymiana istniejÄ…cego ogrodzenia posesji ZespoÅ‚u Szkół w Zalewie”

 

Na podstawie art. 19, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Jednolity tekst:  Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami ) oraz § 4 ust. 7 i 8 ZarzÄ…dzenia Nr 14/2008 Burmistrza Zalewa z dnia 30 wrzeÅ›nia 2008 r. w sprawie nadania regulaminu udzielania zamówieÅ„ publicznych w UrzÄ™dzie Miejskim w Zalewie (ze zmianami) zarzÄ…dzam, co nastÄ™puje :

 

§ 1.

Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w n/w składzie :

 

  1. PrzewodniczÄ…cy komisji :  Pan Jan Michalewski –Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki  Mieniem Komunalnym.                                        
  2. CzÅ‚onek komisji ( Sekretarz komisji ) :  Pani Anna Grzeszczak – Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego.
  3. CzÅ‚onek  komisji : Pani Barbara Pawelczyk – Inspektor  - Referat Rozwoju Lokalnego.

 

§ 2.

 

MajÄ…c na celu zapewnienie odpowiedniej sprawnoÅ›ci dziaÅ‚ania Komisji Przetargowej, indywidualizacji odpowiedzialnoÅ›ci jej czÅ‚onków za wykonywane czynnoÅ›ci oraz przejrzystoÅ›ci jej prac, powierzam Komisji Przetargowej dokonanie nastÄ™pujÄ…cych czynnoÅ›ci zwiÄ…zanych z przygotowaniem postÄ™powania oraz czynnoÅ›ci  w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

 

1)       sporzÄ…dzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 2) – Pani Anna Grzeszczak,  Jan Michalewski.

2)       inne czynnoÅ›ci w przygotowaniu i przebiegu postÄ™powania :

a)       przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia – Pan Jan Michalewski,

b)       przygotowanie odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczÄ…ce treÅ›ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Pani Anna Grzeszczak, Pan Jan Michalewski,

c)       ocena speÅ‚niania przez wykonawców warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, badanie ofert i ocena  ofert – wszyscy czÅ‚onkowie Komisji Przetargowej,

3)       prowadzenie protokoÅ‚u postÄ™powania o udzielenie zamówienia – Pani Anna     Grzeszczak.

 

§ 3.

 

Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

 

§ 4.

 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zarzÄ…dzeniu majÄ… zastosowanie przepisy:

1)       Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych ( Tekst jednolity:  Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

2)       Regulaminu postÄ™powania przy udzielaniu zamówieÅ„ publicznych, wprowadzonego ZarzÄ…dzeniem Nr 120-5/2012  Burmistrza Zalewa z dnia 7 lutego 2012 r.

 

 

§ 5.

 

Zobowiązuję Komisję do sporządzenia protokołu z przebiegu postępowania i przedstawienia go do zatwierdzenia Burmistrzowi Zalewa.

 

§ 6.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

  

 

 

 

ZaÅ‚Ä…cznik nr 1do ZarzÄ…dzenia Nr  0050-20/2012

Burmistrza Zalewa

z dnia 12.03.2012r.

 

 

 

REGULAMIN

PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ

 

 

Niniejszy Regulamin okreÅ›la organizacje, tryb pracy oraz zakres obowiÄ…zków czÅ‚onków Komisji Przetargowej powoÅ‚ywanej do przeprowadzenia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych ( Tekst jednolity: Dz. U.   z  2010r. Nr 113, poz.759 z pózn. zm.) zwana w dalszej części „ustawÄ…”, prowadzonego przez ZamawiajÄ…cego – GminÄ™ Zalewo.

 

§ 1.

Komisja Przetargowa jest zespoÅ‚em pomocniczym Kierownika ZamawiajÄ…cego, powoÅ‚anym do oceny speÅ‚niania przez Wykonawców warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia oraz                       do badania i oceny ofert.

 

§ 2.

  1. Komisja Przetargowa nie ma charakteru stałego.
  2. Kierownik Zamawiającego każdorazowo powołuje oddzielnym zarządzeniem Komisje Przetargową do przeprowadzenia określonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  3. Komisja Przetargowa składa się z co najmniej trzech osób:

1)             PrzewodniczÄ…cego Komisji Przetargowej zwanego w dalszej części „PrzewodniczÄ…cym”,

2)            Sekretarza Komisji Przetargowej zwanego w dalszej części „Sekretarzem”,

3)            CzÅ‚onka Komisji Przetargowej.

  1. Na uzasadniony wniosek Przewodniczącego oraz po zatwierdzeniu przez Kierownika Zamawiającego dopuszcza się możliwość zmian i uzupełnień składu Komisji Przetargowej o nowe osoby.
  2. Jeżeli dokonanie okreÅ›lonych czynnoÅ›ci zwiÄ…zanych z przeprowadzeniem postÄ™powania                      o udzielenie zamówienia wymaga wiadomoÅ›ci specjalnych, Kierownik ZamawiajÄ…cego  z wÅ‚asnej inicjatywy lub na wniosek Komisji Przetargowej może powoÅ‚ać BiegÅ‚ych.

 

§ 3.

  1. Badanie i ocenÄ™ ofert  Komisja Przetargowa rozpoczyna z upÅ‚ywem  terminu  do skÅ‚adania ofert.
  2. Komisja w czasie swojej pracy rzetelnie, obiektywnie i bezstronnie wykonuje powierzone jej czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, wiedzą i doświadczeniem, uwzględniając opinie Biegłych, jeżeli ich powołano.
  3. Członkowie Komisji Przetargowej obowiązkowo uczestniczą we wszystkich pracach Komisji.
  4. Członkowie Komisji Przetargowej składają pisemne oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności stanowiących podstawę do wyłączenia z postępowania, o którym mowa w art.17 ust.2 ustawy za wyjątkiem przypadku, gdy do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
  5. Komisja kończy swoją działalność w dniu skutecznego wyboru najkorzystniejszej oferty, skutecznego unieważnienia postępowania lub wydania zarządzenia w sprawie rozwiązania Komisji Przetargowej.

 

§ 4.

Zakres zadań Komisji Przetargowej obejmuje:

1)                  SporzÄ…dzenie protokoÅ‚u z postÄ™powania, o którym mowa w §11 ust.1.

2)                  Publiczne otwarcie ofert, na którym otwierane sÄ… oferty wg kolejnoÅ›ci wpÅ‚ywu.  

3)                  NiezwÅ‚oczny zwrot ofert zÅ‚ożonych po terminie.

4)                  OcenÄ™ speÅ‚nienia przez Wykonawców warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu, badanie i ocenÄ™ ofert.

5)                  Przedstawienie Kierownikowi ZamawiajÄ…cego propozycji dotyczÄ…cych:

a)             poprawy oczywistych omyÅ‚ek pisarskich, omyÅ‚ek rachunkowych, innych omyÅ‚ek polegajÄ…cych na niezgodnoÅ›ci oferty ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia, niepowodujacych istotnych zmian w treÅ›ci oferty ) wykluczenia Wykonawcy,

b)             odrzucenia oferty,

c)             wyboru oferty najkorzystniejszej,

d)             stanowiska Komisji Przetargowej w przypadku wniesienia informacji, o której mowa                     w art.181 ust.1 ustawy.

6)                   Opracowanie dokumentów ( wezwaÅ„, zawiadomieÅ„ i informacji, stanowisk w przypadku wniesienia informacji, o której mowa w art. 181 ust.1 ustawy lub odwoÅ‚ania) wynikajÄ…cych  z przepisów ustawy, niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego przeprowadzenia danego postÄ™powania,

7)                   WystÄ…pienie do Kierownika ZamawiajÄ…cego w przypadku zaistnienia okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 93 ust.1 – 2 ustawy powodujÄ…cych konieczność unieważnienia postÄ™powania.

 

§ 5.

  1. CzÅ‚onkowie Komisji Przetargowej majÄ… prawo wglÄ…du do wszystkich dokumentów zwiÄ…zanych z pracÄ…  Komisji, w tym ofert, zaÅ‚Ä…czników, wyjaÅ›nieÅ„ zÅ‚ożonych przez Wykonawców i opinii biegÅ‚ych.
  2. Członkowie Komisji Przetargowej nie mogą ujawniać żądnych informacji związanych z pracami Komisji.
  3. Członek Komisji Przetargowej przedstawia swoje zastrzeżenia, jeżeli dokument będący przedmiotem prac Komisji, w jego przekonaniu ma znamiona błędu lub pomyłki.

 

§ 6.

Do zadaÅ„  PrzewodniczÄ…cego Komisji Przetargowej zwanego w dalszej części „PrzewodniczÄ…cym”,                w szczególnoÅ›ci należy:

1)       zwoÅ‚anie pierwszego spotkania Komisji Przetargowej,

2)       podanie podczas sesji otwarcia ofert kwoty, jakÄ… ZamawiajÄ…cy zamierza przeznaczyć                       na sfinansowanie zamówienia, w przypadku nieobecnoÅ›ci Sekretarza,

3)       kierowanie pracami Komisji Przetargowej,

4)       przewodniczenie obradom,

5)       wyznaczenie terminów posiedzeÅ„ komisji,

6)       odebranie oÅ›wiadczeÅ„ od czÅ‚onków Komisji Przetargowej o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okolicznoÅ›ci uniemożliwiajÄ…cych im wykonywanie czynnoÅ›ci zwiÄ…zanych  z postÄ™powaniem o zamówienie publiczne,

7)       w przypadku braku obecnoÅ›ci podczas prac Komisji Przetargowej Sekretarza, wskazanie czÅ‚onka Komisji go zastÄ™pujÄ…cego,

8)       w razie wystÄ…pienia wÄ…tpliwoÅ›ci merytorycznych zwiÄ…zanych z ocenÄ… badanych ofert, wystÄ™powanie z wnioskiem do Kierownika ZamawiajÄ…cego o powoÅ‚anie BiegÅ‚ych wÅ‚aÅ›ciwych dla przedmiotu zamówienia,

9)       niezwÅ‚oczne informowanie Kierownika ZamawiajÄ…cego o wniesieniu odwoÅ‚ania oraz zwoÅ‚anie nadzwyczajnego posiedzenia Komisji Przetargowej,

10)   przekazanie Kierownikowi ZamawiajÄ…cego stanowiska Komisji Przetargowej, dotyczÄ…cego wniesionego odwoÅ‚ania.

 

§ 7.

Do zadaÅ„ Sekretarza Komisji Przetargowej zwanego w dalszej części „Sekretarzem” w szczególnoÅ›ci należy:

1)       zapoznanie czÅ‚onków Komisji Przetargowej z dokumentacjÄ… przedmiotowego zamówienia publicznego,

2)       udostÄ™pnienie na potrzeby prac Komisji Przetargowej aktualnych obowiÄ…zujÄ…cych przepisów    z zakresu przedmiotu zamówienia, z zakresu Prawa zamówieÅ„ publicznych wraz   z rozporzÄ…dzeniami wykonawczymi,

3)       podanie podczas sesji otwarcia ofert kwoty, jaka ZamawiajÄ…cy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

4)       zapewnienie bezpieczeÅ„stwa przechowania i nienaruszalnoÅ›ci ofert oraz dokumentacji                         z prowadzonych czynnoÅ›ci przed jak i w okresach miedzy spotkaniami Komisji Przetargowej przed osobami nieuprawnionymi,

5)       bieżące protokoÅ‚owanie oraz opieka nad protokoÅ‚em, ofertami oraz wszelkimi innymi dokumentami zwiÄ…zanymi z postÄ™powaniem, w trakcie jego trwania,

6)       przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji zwiÄ…zanej z prowadzonÄ… procedurÄ…,

7)       kompletowanie dokumentacji z prowadzonych czynnoÅ›ci Komisji Przetargowej,

8)       obsÅ‚uga techniczna i organizacyjna Komisji Przetargowej.

 

§8.

Do zadaÅ„  CzÅ‚onka Komisji Przetargowej w szczególnoÅ›ci należy:

1)       czynny udziaÅ‚ w pracach Komisji,

2)       rzetelne i bezstronne wykonywanie powierzonych zadaÅ„,

3)       prawidÅ‚owe prowadzenia dokumentacji postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego   w zakresie przekazanym CzÅ‚onkowi,

4)       w zakresie powierzonych zadaÅ„ każdy CzÅ‚onek ponosi odpowiedzialność – w zakresie, w jakim powierzono mu wykonanie zadania.

 

§ 9.

Do zadań Biegłego w szczególności należy:

1)       zÅ‚ożenie oÅ›wiadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okolicznoÅ›ci uniemożliwiajÄ…cych mu wykonywanie czynnoÅ›ci zwiÄ…zanych z postÄ™powaniem o zamówienie publiczne,

2)       udzielanie odpowiedzi na pytania czÅ‚onków Komisji Przetargowej, Kierownika ZamawiajÄ…cego,

3)       wykonanie pisemnych opracowaÅ„ w zależnoÅ›ci od potrzeb,

4)       BiegÅ‚y nie może ujawniać żadnych informacji zwiÄ…zanych z pracami Komisji Przetargowej.

 

 

§ 10.

  1. Posiedzenia Komisji mogą się odbywać, jeżeli w jej pracach będą brały udział co najmniej 3 osoby z powołanego składu Komisji Przetargowej.
  2. Miejsce i termin posiedzenia Komisji Przetargowej wyznacza PrzewodniczÄ…cy.
  3. Komisja podejmuje decyzje w drodze konsensusu lub głosowania.
  4. Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta ze względu na równą liczbę głosów, rozstrzyga głos Przewodniczącego.

§11.

1. Protokół postępowania o zamówienie publiczne sporządza się zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 223, poz.1458).

2. Protokół z postępowania o zamówienie publiczne sporządza Sekretarz.

3. Przewodniczący przedkłada protokół wraz z załącznikami z postępowania o zamówienie publiczne Kierownikowi Zamawiającego do zatwierdzenia.

 

 

§12.

Komisja Przetargowa proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów opisanych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

§13

Do udzielania wyjaśnień i informowania o pracach Komisji Przetargowej uprawnieni są jedynie Przewodniczący, Sekretarz Komisji lub osoba upoważniona przez Przewodniczącego.

 

 

 

§14

 

1.       Kierownik ZamawiajÄ…cego stwierdza nieważność czynnoÅ›ci podjÄ™tej z naruszeniem prawa.

2.       Na polecenie Kierownika ZamawiajÄ…cego Komisja Przetargowa powtarza unieważnionÄ… czynność, podjÄ™tÄ… z naruszeniem prawa.

 

§15.

 

3.       ZakoÅ„czenie prac komisji przetargowej nastÄ™puje z chwilÄ… zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub unieważnienia postÄ™powania w sprawie zamówienia publicznego.

4.       Po zakoÅ„czeniu postÄ™powania Sekretarz caÅ‚ość dokumentacji zwiÄ…zanej z postÄ™powaniem                           o zamówienie publiczne archiwizuje a nastÄ™pnie przekazuje do archiwum.



dodane: 2012-03-21, 968 ods³on Strona gotowa do druku

  


[ Powrót do sekcji Zarządzenia Burmistrza 2012 ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.WaszeÅ›cik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - bÄ™dÄ…cej wÅ‚asnoÅ›ciÄ… spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.