www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14398995
odsłon strony

Aktualnie mamy
106 gości

PROTOKÓŁ POKONTROLNY VII z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 25 czerwca 2007r.

 

                                              PROTOKÓŁ POKONTROLNY VII

 

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 25 czerwca 2007r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

 

Pani Iwona Parzyszek                         - Przewodnicząca Komisji

Pani Danuta Helwak                            - Wiceprzewodnicząca Komisji

Pani Wanda Skolimowska                   - Członek Komisji

Pan Mirosław Czyszek            - Członek Komisji

Pan Jarosław Piechotka                      - Członek Komisji

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Pani Irena Piechota                            - Sekretarz Gminy

Pani Anna Gawryś                             -  Inspektor ds. księgowości budżetowej

Pani Wioletta Gamrat                          - Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego

Pan Mirosław Stańczyk                       - Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zalewie

Pan Ryszard Cympel                           - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej i Rolnictwa

Pan Zbigniew Biełuś                          - Inspektor ds. Budownictwa i Gospodarki 

                                                              Mieszkaniowej

Pani Krystyna Kacprzak                      - Przewodnicząca Rady Miejskiej w Zalewie

Pani Iwona Głąb                                - Podinspektor ds. obsługi rad

 

 

 Tematem kontroli była:

 

Kontrola  kosztów  modernizacji  budynku   Urzędu  Miejskiego  w  Zalewie  pod  kątem       

zgodności z wartością kosztorysową:

     a) sprawdzenie wartości zleceń przekazanych wykonawcom i podwykonawcom,

     b) sprawdzenie pochodzenia, bądź dostawy materiałów oraz wykorzystanie

         materiałów użytych do wykonania zlecenia,

     c) czy materiały użyte do realizacji modernizacji zostały zakupione przez

         wykonawców zgodnie z rejestrem rozdysponowania.

 

 

Informacji na wyżej wymieniony temat udzielili: Pani Anna Gawryś, Pan Mirosław Stańczyk, Pan Ryszard Cympel, Pan Zbigniew Biełuś  oraz Pani Wioletta Gamrat. Omówili temat inwestycji oraz przedłożyli stosowną dokumentację. 

 

Komisja dokonała kontroli według w/w punktów :

 

a)      zostały sprawdzone wartości zleceń, łącznie ZGK otrzymał sumę 1.065.500 zł od Urzędu Miejskiego w Zalewie:

-         na materiały i usługi – 730.621,06 zł,

-         inne koszty – 334.878,94 zł,

 

Z kwoty 730.621.06 zł

-         usługi stanowią 254.403,98 zł,

-         materiały stanowią  476.217,08 zł.

 

 

 

 

 

 

 

b)      materiały pochodziły z firm:

-         ABI – HURT Elbląg (hurtownia),

-         „Agro – Trans” Zalewo,

-         Amex – Bączek Susz,

-         ARI Elbląg,

-         Bud – Met Zalewo

-         „Chemia” Elbląg,

-         Dam – Rob Zalewo,

-         Doniec Kraków,

-         Drew – Holtz Iława,

-         Elmier  Susz,

-         Fiedorowicz T. Zalewo,

-         GS „SCH” Zalewo,

-         Hydro – Kan Zalewo,

-         IBP Iława,

-         Kozak Z. Bednarzówka,

-         JASAM Olsztyn,

-         Jur – Bud Zalewo

-         Loma Olsztyn,

-         Office Plus Warszawa,

-         Paxer Olsztyn,

-         PC Max Elbląg,

-         Piksel Morąg,

-         Sklep papierniczy Berk H. Zalewo,

-         Sklep meblowy Morąg,

-         Stolarstwo Zalewo,

-         Tomex Ostróda (hurtownia),

-         Kozak D. Zalewo,

-         Widro – Plus Iława,

-         Żal – Mix Iława,

 

Umowy o dzieło:

-         Skorupka – Skorupski  Tadeusz,

-         Puszcz Zbigniew,

-         Stando Eugeniusz,

-         Gołoś Mariusz,

-         Biełuś Krzysztof.

 

c)      Materiały były zakupywane  przez wykonawców i podwykonawców i sukcesywnie wykorzystywane w trakcie realizacji zadania.

 

 

Komisja Rewizyjna stwierdza:

 

1.      Zaginięcie kosztorysu inwestorskiego.

2.      Zapytania o cenę roznosił Pan Zbigniew Tumkiewicz (pracownik firmy „Agro – Trans”) na polecenie byłego Burmistrza Pana Andrzeja Dawida (wynika to z wyjaśnień Pana Mirosława Stańczyka – Kierownika ZGK w Zalewie).

3.      Pan Mirosław  Stańczyk otrzymał listę firm od ówczesnego Burmistrza Pana Andrzeja Dawida, do których ma wysłać zapytanie o cenę na zakup okien.

 

 

 

 

 

4.      Komisja Rewizyjna ma wątpliwości:

-         co do treści § 2 porozumienia zawartego pomiędzy Gminą Zalewo a Gminną Spółdzielnią „SCH” w Zalewie,

-         odnośnie dokonywanych zakupów w firmie „Agro – Trans” (ówczesną właścicielką sklepu była żona Pana Andrzeja Dawida – Burmistrza Zalewa).

 

 

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

                                                                                              Podpisy Komisji:

 

                                                                                                          /-/Pani Iwona Parzyszek                              

                                                                                                          /-/Pani Danuta Helwak                                

                                                                                                         /-/Pani Wanda Skolimowska             

                                                                                                         /-/Pan Mirosław Czyszek                   

                                                                                                         /-/ Pan Jarosław Piechotka

 



dodane: 2007-07-02, 1528 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Protokoł z Komisji przy Radzie Miejskiej ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.