www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14401281
odsłon strony

Aktualnie mamy
143 gości

PROTOKÓŁ POKONTROLNY VI z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 18 czerwca 2007r.

 

                                                       PROTOKÓŁ POKONTROLNY VI

 

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 18 czerwca 2007r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

 

Pani Iwona Parzyszek                         - Przewodnicząca Komisji

Pani Danuta Helwak                            - Wiceprzewodnicząca Komisji

Pani Wanda Skolimowska                   - Członek Komisji

Pan Mirosław Czyszek            - Członek Komisji

Pan Jarosław Piechotka                      - Członek Komisji

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Pani Lidia Dmytryszyn                      -  po Kierownik MOPS w Zalewie

Pani Anna Śledzik                              - młodszy referent ds. KIS i świadczeń rodzinnych

Pani Krystyna Kacprzak                      - Przewodnicząca Rady Miejskiej w Zalewie

Pani Iwona Głąb                                 - Podinspektor ds. obsługi rad

 

I Tematem kontroli było:

 

Sprawdzenie funkcjonowania „Klubu Integracji Społecznej”(KIS)

 

Informacji na wyżej wymieniony temat udzieliły: Pani Lidia Dmytryszyn oraz Pani Anna Śledzik. Omówiły temat zasad funkcjonowania KIS oraz przedłożyły stosowną dokumentację. 

 

Komisja stwierdza następujące nieprawidłowości:

-         brak jasnych kryteriów oceny pracy (wynagrodzenia za wykonaną pracę),

-         brak  Zarządzenia w sprawie nadania regulaminu KIS w Zalewie,

-         w związku z brakiem efektów pracy KIS w 2006 roku Komisja stwierdza, że pieniądze przeznaczone na działalność zostały zmarnowane.

 

Zalecenia:

-         opracowanie realnego planu pracy,

-         kontakt z sołtysami i mieszkańcami na terenie ich miejscowości,

-         wyznaczenie konkretnego dnia na pracę w KIS,

-         organizowanie spotkań w terenie,

-         sprawozdanie z działalności KIS dla Komisji Rewizyjnej, której posiedzenie odbędzie się w miesiącu październiku 2007 r.

 

II Tematem kontroli było:

 

Sprawdzenie sposobu przyznawania i wykorzystania (zgodnie z trybem wykonania ustalonym w decyzjach administracyjnych) środków przekazanych na zasiłki celowe        ( w sprawach losowych ) za okres od 2004 roku do 2006 roku, nie naruszając jednak przy tym zapisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Jednolity tekst: Dz.U. z 2002 r., Nr 201, poz. 926 z późn. zm.).

 

Informacji na wyżej wymieniony temat udzieliła Pani Lidia Dmytryszyn. Omówiła temat sposobu przyznawania i wykorzystania środków przekazanych na zasiłki celowe oraz przedłożyła stosowną dokumentację.

 

 

 

 

 

Komisja stwierdza:

-         z liczby 6 decyzji odnośnie zdarzeń losowych, do 5 Komisja Rewizyjna nie ma zastrzeżeń. Do jednej z decyzji Komisja Rewizyjna ma zastrzeżenia odnośnie wskazania miejsca realizacji przyznanej pomocy. Decyzja zawiera wskazanie do realizacji firmę „Agro – Trans” (niniejsze zastrzeżenie skonsultowano z Radcą Prawnym – Panem Adamem Czołbą).

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

                                                                                              Podpisy Komisji:

 

                                                                                                          /-/Pani Iwona Parzyszek                              

                                                                                                          /-/Pani Danuta Helwak                                

                                                                                                         /-/Pani Wanda Skolimowska             

                                                                                                         /-/Pan Mirosław Czyszek                   

                                                                                                         /-/ Pan Jarosław Piechotka

 

 



dodane: 2007-07-02, 933 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Protokoł z Komisji przy Radzie Miejskiej ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.