www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14397081
odsłon strony

Aktualnie mamy
126 gości

P R O T O K Ó Ł Z posiedzenia wyjazdowego Komisji Zdrowia Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych z dnia 27 i 28 sierpnia 2008 r.

 

P R O T O K Ó Ł

 Z posiedzenia wyjazdowego Komisji Zdrowia Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych

z dnia  27 i 28 sierpnia 2008 r.

 

W posiedzeniu uczestniczyli:

 

- członkowie Komisji                           - wg załączonej listy obecności

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Iwona Jaroszewska                             - Podinspektor ds. obsługi rad

Jacek Dobrowolski                             - Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrzykach

Andrzej Nowicki                                 - Dyrektor Zespołu Szkół w Borecznie

Dorota Skorupka – Skorupska            - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Bartach

Elżbieta Miedzińska                             - Wicedyrektor Zespołu Szkół w Zalewie

Teresa Truszkowska                           - Dyrektor Przedszkola Miejskiego w Zalewie

 

Porządek posiedzenia:

 

  1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.
  2. Uchwalenie porządku obrad.
  3. Kontrola przygotowania szkół z terenu Gminy Zalewo do nowego roku szkolnego 2008/2009. 
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie obrad.

 

Ad 1.

         Posiedzenie otworzyła Pani Wanda Skolimowska – Przewodnicząca Komisji. Powitała wszystkich członków komisji oraz zaproszonych gości. Stwierdziła, że w obradach uczestniczy 5 członków Komisji, jest wymagane quorum, a zatem obrady są prawomocne.

 

Ad 2.

Pani Przewodnicząca poddała pod głosowanie dostarczony porządek obrad

„Za” przyjęciem porządku obrad głosowało 5 członków Komisji.

 

Ad 3.

Zespół Szkół w Borecznie.

Pan Andrzej Nowicki omówił temat przygotowania placówki do nowego roku szkolnego. Oprowadził członków Komisji po budynku szkoły i udzielił wszelkich informacji związanych z funkcjonowaniem i remontem szkoły.

 

W szkole wykonano następujące prace:

            - naprawiono dach na łaziku,

            - poprawiono rysy na ścianach, które powstają wskutek zmiany nośności gruntu,

            - zakupiono sprzęt nagłaśniający.

 

Potrzeby remontowe:

-         brak głównego wejścia w szkole,

-         rozbiórka żółtej małej szkoły, aby pozyskać nowe klasy lekcyjne

-         remont przejścia,

-         przeróbki wymaga podjazd dla niepełnosprawnych,

-         wykonanie ogrodzenia szkoły,

-         odwodnienie budynku szkoły.

 

 

Zespół Szkół w Dobrzykach

Pan Jacek Dobrowolski  omówił temat przygotowania placówki do nowego roku szkolnego. Oprowadził członków Komisji po budynku szkoły i udzielił wszelkich informacji związanych z funkcjonowaniem i remontem szkoły.

 

W szkole wykonano następujące prace:

- przeprowadzono kapitalny remont Sali komputerowej, do której zostaną wstawione           

   nowo zakupione komputery,

- wykonano remont jednej z sal lekcyjnych, w której zrobiono podłogę i  położono

   nową wykładzinę PCV.

 

Potrzeby remontowe:

            - konieczna wymiana okien na plastiki w sali gimnastycznej,

            - konieczne uzupełnienie żużlu na bieżni wokół boiska szkolnego.

 

Szkoła Podstawowa w Bartach.

Pani Dorota Skorupka - Skorupska  omówiła temat przygotowania placówki do nowego roku szkolnego. Oprowadziła członków Komisji po budynku szkoły i udzieliła wszelkich informacji związanych z funkcjonowaniem i remontem szkoły.

 

W szkole wykonano następujące prace:

            - wymieniono drzwi w klasach,

            - wymalowano korytarz szkolny,

            - kapitalnie wyremontowano dwie klasy,

            - zakupiono sprzęt nagłaśniający.

 

Potrzeby remontowe:

- konserwacja ogrodzenia wokół szkoły,

- wymiana pieca centralnego ogrzewania.

 

Zespół Szkół w Zalewie.

Pani Elżbieta Miedzińska  omówiła temat przygotowania placówki do nowego roku szkolnego. Oprowadziła członków Komisji po budynku szkoły i udzieliła wszelkich informacji związanych z funkcjonowaniem i remontem szkoły.

 

W szkole wykonano następujące prace:

            - wymieniono instalację elektryczną na II piętrze budynku szkoły,

            - wykonano wysoki krawężnik od ulicy targowej, dzięki czemu woda nie spływa już

              do piwnicy szkoły,

            - wymieniono piec centralnego ogrzewania,

            - utworzono nową dodatkową sale komputerową z nowymi zestawami

              Komputerowymi.

 

Potrzeby remontowe:

-         wymiana okien w sali gimnastycznej od strony północnej,

-         wymiana okien w szkole od strony zachodniej,

-         w małej szkole wyremontować komin i pomalować dach,

-         naprawa a najlepiej wymiana oświetlenia na sali gimnastycznej w małej szkole.

 

Przedszkole Miejskie w Zalewie:

Pani Teresa Truszkowska  omówiła temat przygotowania placówki do nowego roku szkolnego. Oprowadziła członków Komisji po budynku szkoły i udzieliła wszelkich informacji związanych z funkcjonowaniem i remontem szkoły.

 

W szkole wykonano następujące prace:

            - wyremontowano salę wraz z przyległymi łazienkami,

            - wymieniono drzwi do łazienki.

Potrzeby remontowe:

            - wyłożyć polbrukiem albo płytkami taras przy jednej z sal lekcyjnych,

            - remont komina,

            - malowanie dachu,

            - malowanie okien,

            - remont korytarza przedszkolnego,

            - konieczne jest zrobienie utwardzonego wjazdu do Przedszkola dla samochodów,

              które rozwożą posiłki do szkół oraz dal zaopatrzenia.

 

Ad 4.

Sprawy różne.

Brak.

 

Ad 5.

 

W związku z wyczerpaniem porządku Pani Przewodnicząca dokonała zamknięcia posiedzenia Komisji. Podziękowała wszystkim za przybycie.

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

      Protokołowała                                                                        Przewodnicząca Komisji

/-/  Iwona Jaroszewska                                                                   /-/ Wanda Skolimowska

 

                                                                                                           

 

 


dodane: 2008-11-04, 658 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Protokoł z Komisji przy Radzie Miejskiej ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.