www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14401586
odsłon strony

Aktualnie mamy
147 gości

P R O T O K Ó Ł z posiedzenia połączonych Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P. Poż i Ochrony Środowiska oraz Komisji Rolnictwa, Handlu i Usług, które odbyło się dnia 16 września 2008 roku.

 

P R O T O K Ó Ł

 

z posiedzenia połączonych Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P. Poż i Ochrony Środowiska oraz Komisji Rolnictwa, Handlu i Usług, które odbyło się

dnia 16 września  2008 roku.

 

W posiedzeniu uczestniczyli:

- członkowie Komisji               - wg załączonej listy obecności

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Bogdan Hardybała                          - Burmistrz Zalewa

Irena Piechota                                  - Sekretarz Gminy

Anna Gawryś                                  - w zastępstwie Skarbnika Gminy

Andrzej Lichacz                              - Inspektor ds. obronnych, obrony cywilnej i spraw wojskowych

 

Proponowany porządek posiedzenia:

1.      Otwarcie i stwierdzenie quorum.

  1. Uchwalenie porządku obrad
  2. Zaopiniowanie materiałów sesyjnych na XXXI zwyczajną sesję Rady Miejskiej
    w Zalewie.
  3. Analiza bezpieczeństwa dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Zalewo.
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 1

Posiedzenie otworzył Pan Tadeusz Józefowicz przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P.Poż. i Ochrony Środowiska. Powitał Pana Burmistrza, Panią Sekretarz, Panią Annę Gawryś oraz radnych. Stwierdził, że w obradach uczestniczy 8 członków Komisji, jest wymagane quorum, a zatem obrady są prawomocne.

 

Ad. 2

Pan Przewodniczący zaproponował, aby zmienić przedstawiony porządek obrad a mianowicie punkt 4 zrobić jako punkt 3. Poinformował także radnych, że doszła jeszcze jedna uchwała w sprawie: udzielenia pomocy finansowej Gminie Wielbark.

Pan Przewodniczący poddał pod głosowanie zmieniony porządek obrad.

„Za” przyjęciem porządku obrad głosowało 8 członków Komisji.

 

Ad 3. Analiza bezpieczeństwa dowozu dzieci do szkół  na terenie Gminy Zalewo.

 

Pan Andrzej Lichacz powiadomił radnych, że w tym roku odbył się przetarg na przewóz dzieci do szkół i wygrała go firma  przewozowa ,,Piotr Krajewski’’.   Powiedział , że uczniowie dowożeni są  4 autokarami marki Autosan  40-43 osobowe, 1 autobus  DAF 55 osobowy i  1 busem Mercedes                     19 osobowym. Dodał, że dzienny obieg autobusów w specyfikacji przetargowej  wynosił 783 km z uwagi na remont mostu i objazd przez Witoszewo musi być zwiększony limit kilometrów o 55 do obiegu dziennego . Poinformował radnych, że w tym roku szkolnym zorganizowane są  dwa przywozy , jeden rozwóz. Pierwsze dzieci do szkół zabierane są z miejsca zbiórek o godzinie 6.40 – 6.45 do szkół w Zalewie i Borecznie, ponieważ w tych szkołach lekcje rozpoczynają się o godzinie 8.00 , natomiast w SP Barty i w ZS w Dobrzykach rozpoczynają lekcje o  8.20 i 8.25 pozwala nam to na zabranie dzieci o późniejszych godzinach , z uwzględnieniem drogi przejazdu autokaru . Ogółem dowożonych uczniów  jest 543 w tym : Do SP w Bartach dowożonych 78 uczniów. Odwóz odbywa się o godzinie  15.00 w poniedziałki i środy , o 14.10 we  wtorki , czwartki i piątki. W ZS Zalewo dowożonych jest  130 uczniów. Odwóz odbywa się o godzinie 15.15 w poniedziałki , wtorki, czwartek i piątek a o 14.20 w środę. W ZS w Dobrzykach dowożonych jest 135 uczniów Odwóz  odbywa się  14.00 w poniedziałek , czwartek , piątek a o 14.55we wtorek i środę. W ZS  Boreczno dowodzonych jest 200 uczniów. Odwóz odbywa się 13.30 poniedziałek , piątek a o 14 .20 wtorek , środa , czwartek. W autobusach przewoźnik zapewnia dodatkową opiekę nad dziećmi w czasie przejazdu . Powiedział ,że przewoźnik w ostatnim okresie miał kontrole  stanu technicznego autobusów przeprowadzoną przez Komendę Powiatową Policji Sekcja Ruchu Drogowego – stan techniczny pojazdów bez uwag.

Radny  Józefowicz zapytał co z dziećmi z Siemian, bo słyszał ,że są tam pewne opóźnienia.

Pan Andrzej Lichach powiedział, że Siemiany nie mają opóźnień są dowożone zgodnie z planem na 2 godzinę lekcyjną i odwóz  odbywa się lasem przez Witoszewo ze względu na remont mostu w Dobrzykach.

Radny Ostrowski zapytał jakie są stawki za 1 kilometr

Pan Andrzej Lichach odpowiedział że 2.39 zł, dodał, że szkoła z Zalewa skorzystała ponieważ jest jeden rozwóz zaplanowany a oni mają 2, ponieważ drugi przywóz do szkoły w Bartach zabiera dzieci w tym kierunku ze szkoły w Zalewie.

Pan Przewodniczący zapytał czy nie było skarg na przewoźników.

Pan Lichach powiedział, że oficjalnych skarg nie było.

Pani Grzywna zapytała jaki jest sens przyjazdu  2 autobusów  po kilkoro dzieci do Murawek gdy jeden jedzie przed godz. 8 a drugi o 8.

Pan Lichach powiedział, że są zaplanowane 2 przywozy i przewoźnik musi to wykonać a taka sytuacja ma miejsce raz w tygodniu.

 

Ad 4.  Zaopiniowanie materiałów sesyjnych

 

Pani Anna Gawryś odczytała projekt uchwały:                     

1)      w sprawie: określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości

 

Pani Sekretarz poprosiła o odczytanie stawek z poprzedniej uchwały oraz jakie górne stawki określiło Ministerstwo

Pani Gawryś powiedziała że w 2008 roku od budynków mieszkalnych było 0,57 zł jest 0,60 a górna stawka to 0.62zł , od budynków na działalność gospodarczą  było 16.35zł teraz jest 17.04 zł a górna stawka 19.81zł , od budynków lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych było 3.84zł jest 4.01 i tyle też wynosi górna stawka, od budynków lub ich części  w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałami siewnymi było 8.86 jest 9.24 i tak samo górna stawka, od budynków i domków letniskowych było 6.37 zł jest 6.64 i górna też tyle,  od pozostałych budynków lub ich części  zajętych na prowadzenie odpłatnej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego było 1,08zł.  proponowane na 2009r. 1,13zł górna stawka 6,64zł. od innych budynków lub ich części , nie wymienionych było 4,74 proponowane 4,94 a górna stawka 6,64zł. Od gruntów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej , bez względu od gruntów pod jeziorami  było 3,74 proponowane 3,90 górna 3,90zł. od gruntów zajętych pod siedliska  było 0,13 jest 0,14 górna 0,37zł.

 

Pan Przewodniczący podał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem projektu uchwały głosowało 9 osób  (doszła jedna Radna)

 

Pani Anna Gawryś odczytała projekt uchwały

2)      w sprawie: określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na 2009 r.

 

Radny Józefowicz poprosiła o odczytanie stawek jakie były wcześniej

Pani Anna Gawryś powiedziała ,że od 3,5 tony do 5,5 tony było 576zł jest 600 a górna stawka 704, 61 , powyżej 5,5 tony do 9 ton było 820 jest 854 górna 1175,49zł  powyżej 9 ton było 922zł na 2009r. proponowane jest 961 zł a górna stawka 1410,58zł.

Radny Józefowicz zapytał jaka jest procentowa podwyżka.

Pani Anna Gawryś powiedziała, że 4,2 %.

 

Pan Przewodniczący podał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem projektu głosowało 7 osób.

 ,,Wstrzymały się’’  od głosu 2 osoby.

 

Pani Sekretarz odczytała projekt uchwały

3)      w sprawie: wyrażenia przez Radę Miejską w Zalewie zgody na udzielenie przez  Burmistrza Zalewa bonifikaty przy sprzedaży spółdzielniom  mieszkaniowym gruntu będącego w ich użytkowaniu wieczystym w związku z ustanowieniem na rzecz członków spółdzielni odrębnej własności lokali mieszkalnych lub z przeniesieniem na członków spółdzielni własności lokali mieszkalnych.

 

Pani Sekretarz wyjaśniła ,że to jest ta sama uchwał, którą Radni podejmowali w grudniu ubiegłego roku. Jedyne co uległo zmianie  to końcowy zapis, który teraz otrzymał brzmienie ,,uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia’’ a wcześniej było ,,uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego’’

 

Pan Przewodniczący poddał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem projektu głosowało 9 osób.

 

Pani Sekretarz odczytała projekt uchwały

4)      w sprawie: uchylenia uchwały Nr XVII/100/07 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 23 października 2007 roku w sprawie uzgodnienia przedłożonego przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego projektu rozporządzenia Wojewody w sprawie obszaru

                  chronionego krajobrazu pt. ,, Obszar Chroniony Krajobrazu Kanału Elbląskiego’’.

 

Pani Sekretarz wyjaśniła ,że wcześniej podejmowana była uchwała a później do tej uchwały robione były liczne zmiany i należy tą uchwałę uchylić aby wprowadzić nową  uchwałę z poprawkami.

 

Pan Przewodniczący zaproponował aby uchwałę 4 i 5 podjąć jednocześnie

5)      w sprawie: uzgodnienia przedłożonego przez Wojewodę Warmińsko – Mazurskiego projektu rozporządzenia Wojewody w sprawie obszaru chronionego krajobrazu pt. „Obszar Chronionego Krajobrazu Kanału Elbląskiego”.

 

Radny Sokołowski powiedział ,że w obszarze chronionego krajobrazu były większe restrykcje niż w Parku Krajobrazowymi należało te przepisy zmienić, ponieważ to bardzo hamowało rozwój gminy.

Pan Przewodniczący poddał pod głosowanie projekty uchwał 4 i 5

,,Za’’ przyjęciem projektów głosowało 9 osób.

 

Pani Sekretarz odczytała projekt uchwały:

6)      w sprawie: ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dla dyrektorów, wicedyrektorów oraz nauczycieli pełniących  inne stanowiska kierownicze w szkole oraz pedagogów szkolnych w szkołach podstawowych i gimnazjach.

 

Radna Kacprzak zapytała czy te godziny są zwiększone czy zmniejszone.

Pani Sekretarz powiedziała ,że zwiększa się  tylko dyrektorom.

 

Pan Przewodniczący podał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem projektu  głosowało 9 osób.

 

Pani Sekretarz odczytała projekt uchwały:

7)      w sprawie: dokonania zmiany w treści załącznika do uchwały Nr XXIII/150/08 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 15 lutego 2008 r. w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Zalewo oraz określenia wzoru wniosku o przyznanie nagrody Burmistrza.

 

Pan Przewodniczący podał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem projektu głosowało 9 osób.

 

Pani Sekretarz odczytała projekt uchwały

8)      w sprawie: współfinansowania i wspierania realizacji przez Gminę Zalewo projektu pod nazwą: „Zintegrowany system promocji turystycznej obszaru Kanału Elbląskiego” Program Rozwoju Turystyki w obszarze Kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Priorytetu II. Turystyka, Działania 2.2 Wzrost potencjału turystycznego oraz udzielenia Burmistrzowi Zalewa upoważnienia do zawarcia stosownej Umowy o współpracy pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego realizującymi w/w Projekt.

 

Pan Burmistrz powiedział ,że musi mieć upoważnienie Rady, aby mógł podpisać umowę, bo związane to jest z wydatkami finansowanymi.

Radna Kacprzak zapytała czy to jest podkład   do Eko- Marin.

Radny Sokołowski  powiedział, że tu chodzi o gminy około-kanałowe.

Radny Małachowski zapytał ile to będzie gminę kosztowało.

Pan Burmistrz powiedział ,że na przyszły rok 17 tys. a całość inwestycji wynosi ok. 40 tys.

Radna Kacprzak zapytała co nasza gmina zyska na tym.

Pan Burmistrz powiedział, że promocje kanału, dodał że wykonana będzie mapa kanału i film.

Radna Kacprzak powiedziała, żeby nie było tak. że duże miasta wypromują się a o gminie Zalewo tylko będzie gdzieś wspomniane.

Pan Burmistrz powiedział, że to jest już powiedziane że Ostróda, Elbląg będą bardziej wypromowane bo oni więcej płacą.

 

Pan Przewodniczący podał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem projektu głosowało 9 osób.

 

Pani Anna Gawryś odczytała projekt uchwały

9)      w sprawie: zmian w budżecie Gminy

 

Pani Anna Gawryś wyjaśniła , zmniejsza się dochody gminy o kwotę 195,434zł , ponieważ gmina nie dostanie tych środków z Unii na remont chodnika w centrum Zalewa, oraz zmniejszenie o 50 tys. na ten sam cel ze środków które miały być z kredytu. Dodała ,że dalsze zmiany to przeniesienia między paragrafami.

 

Pan Przewodniczący podał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem głosowało 9 osób.

 

Pani Sekretarz odczytała projekt uchwały

            10) w sprawie: udzielenia pomocy finansowej Gminie Wielbark.

 

Pani Sekretarz wyjaśniła ,że jest to gmina zniszczona przez trąbę powietrzna jaka przeszła w dniu 8 sierpnia 2008 roku.. 

 

Pan Przewodniczący podał pod głosowanie projekt w/w uchwały

,,Za’’ przyjęciem projektu głosowało 9 osób.

 

Ad.5  Sprawy różne

Pan Sokołowski powiedział ,że zdjęcia rozdane przez Panią Sekretarz dobrze promują zabytki
i krajobrazy Gminy Zalewo. Poinformował Radnych ,że bardzo dobre zdjęcia Robi Pan Bernardyn  Król, który również dostał nagrodę za ich jakość.

Radna Kacprzak powiedziała, że należy zebrać wszystkie zdjęcia i dać do sprawdzenia Radnym, aby każde oko mogło wychwycić ewentualne błędy przed wydaniem folderów. Dodała, że należy zwrócić uwagę dla LOT-u aby bardziej wypromowała gminę Zalewo.

Pan Sokołowski wspomniał także, że nieodpłatnie przekazał dla LOT-u zdjęcia a oni ich nie wykorzystali, albo umieścili na folderach te najgorsze.

Pani Kacprzak stwierdziła ,że LOT promuje tylko Iławę

Pan Burmistrz dodał ,że tam jest ich główne źródło utrzymania  a nasza gmina daje im niewiele pieniędzy i jesteśmy tylko tak na ,,przylepkę’’.

Pan Sokołowski powiedział, że przynajmniej na stronie Starostwa w zakładce turystyka powinno coś być o turystyce Zalewa.

Radny Głozak zaproponował aby za te pieniądze co się wpłaca dla LOT-u zainwestować samemu w materiały promujące naszą gminę.

Pan Burmistrz stwierdził ,że takie materiały można będzie zostawiać na targach Gmin Warmińsko –Mazurskich na które się jeździ. Dodał, że teraz turystów przyciągną Eko-Mariny.

Radny Głozak zapytał ,dlaczego droga prowadząca z Witoszewa na Dobrzyki przez Bednarzówkę jest zamknięta od godz.20.

Pan Burmistrz powiedział, że tam dzisiaj zostanie postawiony znak ślepa uliczka lub zakaz wjazdu. Dodał, że ta droga prowadzi przez prywatne podwórko i dlatego jest zamykana.

Radna Kacprzak powiedziała, że wczoraj dzwoniła do Zarządu Dróg z zapytaniem dlaczego nic się nie dzieję z budową mostu w Dobrzykach, ponieważ dotarły do niej informacje, że roboty idą bardzo wolno i nie wyrobią się w uzgodnionym terminie z oddaniem do użytku mostu. Dodała, że została poinformowana ,iż roboty idą zgodnie z harmonogramem.

Pan Burmistrz dodał, że pracownicy muszą odtworzyć most taki jaki był przed remontem ponieważ to jest zabytek a takie prace trwają długo Dodał ,że w tą budowę zaangażował się za mocno ponieważ teraz przychodzą mieszkańcy z pretensjami do Burmistrza ,że jednego sąsiada się przepuszcza przez kładkę a z drugiego nie. Właściciele podwórek przez które trzeba przejść aby dostać się na kładkę proszą o umorzenie podatku a to jest bardzo duża kwota.

Radny Józefowicz zapytał Burmistrza czy można coś zrobić w kwestii map dla straży pożarnej
i pogotowia ponieważ była taka sytuacja, że pogotowie szukało miejscowości Dajny ponieważ według starej mapy miejscowość ta leży w gminie Małdyty i na karetkę trzeba było czekać 1,15 godz.

Pan Burmistrz powiedział ,że mapy te sporządzane są bez akceptacji gminy i jest już bardzo dużo map z błędami bo nie ma na nich Dajn i Sadławek a są Karnity.

Radny Józefowicz przypomniał także temat telefonów alarmowych wykonywanych
z miejscowości Dajny.

Pan Burmistrz powiedział ,że rozmawiał z Wojewodą i niebawem będzie włączony Nr 112 jak generalny numer. Dodał, że nasz region ma 4 numery kierunkowe i wszędzie jest problem
z przekierowaniem.

Radny Józefowicz dał propozycje aby wystąpić ze stosownym pismem w tej sprawie do Starostwa, aby była  podkładka.

Radna Kacprzak powiedziała, że była w Starostwie i mówiła im ,że na mapie na której oni widnieją jako sponsorzy naliczyła 44 błędy. Dowiedziała się ,że Starostwo nie dało żadnych środków finansowych na wydanie tej mapy.

Pan Burmistrz powiedział, że takich rzeczy nikt nie konsultuje przed wydaniem folderu i dlatego są takie błędy na mapach.

Radny Małachowski zapytał co słychać w kwestii kredytu suszowego.

Pan Burmistrz powiedział ,że decyzja jeszcze nie została podjęta, oszacowanie strat poszło do Rady Ministrów a decyzja będzie podjęta w przyszłym tygodniu. Dodał, że część środków na cele kryzysowe Wojewoda przyznał dla Gminy Wielbark.

Radna Grzywna zapytała jak stoi sprawa z przeniesieniem siedziby ARiMR z Lubawy do Iławy.

Pan Burmistrz powiedział że dzisiaj ma dzwonić poseł Żelichowski i umówić spotkanie
z Wiceministrem Rolnictwa w Warszawie, aby omówić tą sprawę. Dodał, że prawdopodobnie w Lubawie zostanie 2 pracowników a resztę przeniosą do Iławy. Powiedział ,że zaczęły się rozmowy z Panem Zdunkiem, o pozyskiwanie gruntów od ANR. Dodał także, że był w Zarządzie Dróg Wojewódzkich i spotkał się z Wicemarszałkiem Nowaczykiem rozmawiali na temat chodnika przy ulicy Morąskiej. Inwestycja będzie realizowana w przyszłym roku. Poinformował Radnych, że na ten rok nie ma środków finansowych na realizację tego zadania. Powiedział, że  jeżeli chodzi o pozyskiwanie środków z Unii sytuacja nie jest najciekawsza, ponieważ nie ma za dużo środków. Dodał, że najwięcej środków finansowych poszło na projekty kluczowe. Dodał, że spore pieniądze do pozyskania są w kapitale ludzkim i tam trzeba będzie składać projekty.

Radny Józefowicz zapytał czy nasyp kolejowy został już zakupiony.

Pan Burmistrz powiedział, że Wojewoda już to skomunalizował i trwają rozmowy w sprawie zdjęcia torów.

Radny Józefowicz powiedział, że mieszka niedaleko tego nasypu i już zauważył ,że kamień w niewielkim stopniu, ale  jest podbierany a tory na wiadukcie już są wycięte.

Pan Burmistrz powiedział, że o takich zdarzeniach należy go informować

 

Ad 5. Zamknięcie obrad.

Pan Przewodniczący zapytał czy ktoś chce zabrać głos? Nikt się nie zgłosił, w związku z czym zamknął obrady posiedzenie połączonych komisji.

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

    Protokołowała                                                                                   Przewodniczący Komisji

 

  Agnieszka Leniec                                                                              

 

 



dodane: 2008-11-04, 699 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Protokoł z Komisji przy Radzie Miejskiej ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.