www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14397288
odsłon strony

Aktualnie mamy
104 gości

PROTOKÓŁ POKONTROLNY XVI z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 29 maja 2008 r.

 

PROTOKÓŁ POKONTROLNY XVI

 

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 29 maja 2008 r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

 

Pani Iwona Parzyszek                         - Przewodnicząca Komisji,

Pani Danuta Helwak                            - Wiceprzewodnicząca Komisji,

Pani Wanda Skolimowska                   - Członek Komisji,

Pan Mirosław Czyszek            - Członek Komisji,

Pan Jarosław Piechotka                       - Członek Komisji,

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

 

Pan Bogdan Hardybała                        - Burmistrz Zalewa

Pani Irena Piechota                              - Sekretarz Gminy Zalewo

Pan Mirosław Stańczyk                       - Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zalewie

Pani Fryderyka Małachowska  - Dyrektor M-GCK w Zalewie

Pani Krystyna Kacprzak                      -  Przewodnicząca Rady Miejskiej w Zalewie,

Pani Iwona Jaroszewska                    - Podinspektor ds. obsługi rad,

 

Tematem kontroli było:

 

1)       1. Sprawdzenie zasadności partycypacji przez Gminę  Zalewo w kosztach remontu przeprowadzonego przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Zalewie w lokalu użytkowym (sklepie) położonym w Janikach Wielkich Nr 38, stanowiącym mienie komunalne, będącym przedmiotem umowy najmu lokalu użytkowego z przeznaczeniem na działalność handlową (zawartej w dniu 02.01.2008 r. pomiędzy Gminą Zalewo a Panią Danielą Gamrat, obejmujące dokonanie następujących czynności sprawdzających:

a)      przeanalizowanie przesłanek, które spowodowały partycypację Gminy w remoncie lokalu pozostającego w dzierżawie;

b)      analizę warunków aktualnej oraz wcześniejszych umów dzierżawy w/w lokalu w zakresie uczestnictwa przez Gminę w nakładach inwestycyjnych oraz sprawdzenie, czy po dniu 15 lutego 2008 r. wydana została przez wynajmującego pozytywna opinia zezwalająca najemcy na ulepszanie i modernizację lokalu w związku z potencjalnym domaganiem się  zwrotu tych kosztów przez najemcę po zakończeniu okresu najmu;

c)      precyzyjne określenie wydatków Gminy poniesionych w związku z remontem wykonywanym w lokalu dzierżawionym przez osobę fizyczną;

d)      zbadanie wydatkowania środków finansowych Gminy na remont w/w lokalu w zakresie ich ujęcia w budżecie Gminy na rok 2008.

e)      dokonanie oceny wpływu nakładów inwestycyjnych poniesionych przez Gminę na wysokość przyszłego czynszu dzierżawnego.

 

Informacji na wyżej wymieniony temat udzielił: Pan Bogdan Hardybała – Burmistrz Zalewa, Pani Irena Piechota – Sekretarz Gminy, Pan Mirosław Stańczyk – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zalewie oraz Pani Fryderyka Małachowska – Dyrektor M-GCK w Zalewie. Przedstawili stosowną dokumentację.

 

 

 

 

Komisja Rewizyjna stwierdza:

Ad. a) nie było partycypacji Gminy w remoncie lokalu pozostającego w dzierżawie ( została podpisana umowa między Zakładem Gospodarki Komunalnej a panią Gamrat)

Ad. b) zgoda na remont lokalu została wydana 8 października 2007 r.

Ad. c) okno było wymienione zgodnie z § 3 zawartej umowy dzierżawy dnia 1 kwietnia 2005 roku.

Ad. d) na remont sklepu w Janikach Wielkich nie zostały wydatkowane środki z budżetu Gminy.

Ad. e) Koszt modernizacji poniosła Pani Gamrat. W związku z tym remont lokalu nie ma wpływu na jego czynsz dzierżawny.

 

Komisja stwierdza, że w budynku komunalnym Gminy Nr 38 w Janikach Wielkich zostały wymienione wszystkie okna oraz wyremontowano pomieszczenie sanitarne na koszt budżetu Gminy.

Dnia 2 października 2007 roku wpłynęło do Urzędu Miejskiego w Zalewie podanie p. Danieli Gamrat z prośbą o przedłużenie dzierżawy lokalu. Pani Gamrat według zaleceń Sanepidu miała dokonać następującej modernizacji pomieszczenia:

- wymiana podłogi ( terakota),

- wymiana zlewozmywaków,

- zamontowanie oddzielnych drzwi (do wnoszenia towarów handlowych),

- wydzielenie miejsca na WC,

- wymiana drzwi wejściowych,

- malowanie ścian.

Po przeanalizowaniu dokumentacji wynika, że p. Gamrat nie wydzieliła pomieszczenia na WC. Korzysta z toalety świetlicy wiejskiej, która została wyremontowana w lutym 2008 r. na koszt Gminy.

Uiszcza opłaty za energię elektryczną naliczane dla świetlicy wiejskiej w Janikach Wielkich.

 

     

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

                                                           Podpisy członków Komisji:

 

1.      ………………………

2.      ………………………

3.      ………………………

4.   ………………………

5.  ………………………

 



dodane: 2008-11-14, 565 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Protokoł z Komisji przy Radzie Miejskiej ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.