www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14397677
odsłon strony

Aktualnie mamy
123 gości

P R O T O K Ó Ł z posiedzenia wyjazdowego Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P.Poż. i Ochrony Środowiska które odbyło się dnia 30 stycznia 2009 roku.

 

 P R O T O K Ó Ł

 

z posiedzenia wyjazdowego

Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P.Poż. i Ochrony Środowiska

 które odbyło się dnia 30 stycznia 2009 roku.

 

W posiedzeniu uczestniczyli:

 

- członkowie Komisji                           - wg załączonej listy obecności

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Ryszard Cympel                         - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej i Rolnictwa

Andrzej Cympel                         - Specjalista od spraw Oczyszczalni Ścieków

Mirosław Stańczyk                     - Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zalewie

 

Temat posiedzenia

 

Wizytacja oczyszczalni ścieków i wysypiska śmieci

 

Proponowany porządek posiedzenia:

 

   1.      Otwarcie i stwierdzenie quorum.

  1. Uchwalenie porządku obrad.
  2. Wizytacja oczyszczalni ścieków i wysypiska śmieci (posiedzenie wyjazdowe).
  3. Sprawy różne.
  4. Zamknięcie obrad.

 

Ad. 1

Otwarcie i stwierdzenie quorum.

 

            Posiedzenie otworzył Pan – Tadeusz Józefowicz - Przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P.Poż. i Ochrony Środowiska. Stwierdził, że w obradach uczestniczy 7 członków Komisji, jest wymagane quorum, a zatem obrady są prawomocne.

 

Ad. 2

Uchwalenie porządku obrad.

 

Przewodniczący Pan Tadeusz Józefowicz poddał go pod głosowanie porządek obrad.

„Za” przyjęciem porządku obrad głosowało 7 członków Komisji.

Ad. 3

Wizytacja oczyszczalni ścieków i wysypiska śmieci

Ustalenia Komisji:

Komisja orzekła, że wysypisko śmieci działa zgodnie z przeznaczeniem, przestrzegane są zasady składowania odpadów. Członkowie Komisji nie mieli zastrzeżeń do prowadzenia wysypiska.

Przy okazji Komisja widziała składowisko odpadów niebezpiecznych (eternitu) i również nie zauważyła żadnych nieprawidłowości.

Komisja na podstawie informacji uzyskanych od Kierownika ZGK i Specjalisty ds. Oczyszczalni Ścieków dowiedziała się, że oczyszczalnia ścieków wykorzystana jest w 36% mocy przerobowej, występuje wysoka awaryjność zainstalowanych urządzeń- średnio 1 raz w miesiącu.

Wnioski Komisji:

Zaleca się sprawdzenie systemu gwarancyjnego urządzeń działających na oczyszczalni ścieków (czy istnieje możliwość wymiany awaryjnego urządzenia na nowe po kilkukrotnych naprawach w ramach gwarancji).

Zaleca się bardziej rygorystyczne ściąganie zadłużeń osób i firm zalegających z opłatami za odprowadzenie ścieków i wywóz nieczystości płynnych.

 

Ad .4

Sprawy różne.

Punkt obrad pominięto.

 

Ad. 5

Zamknięcie obrad.

 

W związku z wyczerpaniem porządku obrad Komisji Przewodniczący Tadeusz Józefowicz dokonał zamknięcia posiedzenia. Podziękował wszystkim za przybycie.

 

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano.

 

 

Przewodniczący Komisji

 

                                                                                                   Tadeusz Józefowicz

 

                                                                                              Członkowie Komisji

 

1.      ………………………………

2.      ……………………………....

3.      ………………………………

4.      ……………………………....

5.      ………………………………

6.      ………………………………

 

 

 

 



dodane: 2009-02-23, 614 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Protokoł z Komisji przy Radzie Miejskiej ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.