www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
WÅ‚adze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
ZarzÄ…dzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
GÅ‚osowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikajÄ…ce z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
UrzÄ…d Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarzÄ…dowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] UrzÄ…d Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Åšrodowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
SamorzÄ…dowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14452412
odsłon strony

Aktualnie mamy
50 gości

ZarzÄ…dzenie Nr 84/2010 Burmistrza Zalewa w sprawie: powoÅ‚ania komisji przetargowej do oceny ofert zÅ‚ożonych w postÄ™powaniu o udzielenizamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na : „BudowÄ™ kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik 2012” w Zalewie”

 

ZarzÄ…dzenie Nr 84/2010

Burmistrza Zalewa

z dnia 2 lipca  2010 r.

 

 

w sprawie: powołania komisji przetargowej do oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenizamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na :

                 „BudowÄ™ kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik 2012” w Zalewie”

 

 

 

Na podstawie: art. 19, art. 20 i art. 21 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Jednolity tekst:  Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zarzÄ…dza siÄ™ co nastÄ™puje :

 

§ 1.

 

Powołuje się Komisję Przetargową w składzie :

 

                       PrzewodniczÄ…cy :   Pan Ryszard Cympel

                      Sekretarz komisji :  Pani Anna Grzeszczak

                                     CzÅ‚onek  :  Pani Barbara Pawelczyk

 

§ 2.

 

Komisja przetargowa otrzyma następujące dokumenty zapewniające poprawne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego tj. :

1)       ogÅ‚oszenie o postÄ™powaniu,

2)       specyfikacjÄ™ istotnych warunków zamówienia,

3)       druki i formularze niezbÄ™dne do przeprowadzenia postÄ™powania.

 

§ 3.

 

Do zadań komisji przetargowej będzie należało :

1)     ocena zÅ‚ożonych ofert pod wzglÄ™dem formalnym i merytorycznym,

2)     rozpatrywanie ważnych ofert i wybór oferty najkorzystniejszej zgodnie z kryteriami przyjÄ™tymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3)     przesÅ‚anie zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej do wykonawców.

 

§ 4.

 

Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 5.

 

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.

2 Komisja zakończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą lub unieważnieniu postępowania.

 

§ 6.

 

Niezbędną obsługę administracyjną pracy komisji zapewni Sekretarz Komisji Pani Anna Grzeszczak.

 

 

§ 7.

 

Upoważnia się Przewodniczącego komisji do zasięgania opinii innych ekspertów lub biegłych w koniecznych przypadkach .

 

§ 8.

 

Regulamin pracy Komisji Przetargowej stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

    

§ 9.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

                                                                                                          

 

Załącznik Nr 1do Zarządzenia Nr 84/2010

                                                                                                      Burmistrza Zalewa

                                                                                                      z dnia 02.07. 2010  r.                                         

 

 

 

 

 

REGULAMIN

PRACY  KOMISJI  PRZETARGOWEJ

 

 

§ 1.  

 

Obowiązki członków komisji

 

  1. Komisja przetargowa zostaje powoÅ‚ana do przeprowadzenia postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego obejmujÄ…cego ocenÄ™ speÅ‚niania wymaganych przez ZamawiajÄ…cego warunków, ocenÄ™ zÅ‚ożonych ofert i  przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty
  2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

3.       KomisjÄ™ obowiÄ…zujÄ… przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Jednolity tekst:  Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zmianami ),  przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

4.       CzÅ‚onkowie Komisji skÅ‚adajÄ… pisemne oÅ›wiadczenia o istnieniu lub braku istnienia okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 17 Ustawy, niezwÅ‚ocznie po zapoznaniu siÄ™ z oÅ›wiadczeniami lub dokumentami zÅ‚ożonymi przez wykonawców w celu potwierdzenia speÅ‚nienia warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.

5.       W przypadku zÅ‚ożenia przez czÅ‚onka komisji oÅ›wiadczenia o zaistnieniu okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 17, nie zÅ‚ożenia przez niego takiego oÅ›wiadczenia albo zÅ‚ożenia oÅ›wiadczenia niezgodnego z prawdÄ…, czÅ‚onek komisji podlega niezwÅ‚ocznemu wyÅ‚Ä…czeniu z dalszego udziaÅ‚u w pracach komisji.

§ 2.

PrzewodniczÄ…cy  komisji

 

  1. Pracami komisji kieruje Przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności zastępca.
  2. Zadania przewodniczÄ…cego komisji:

a.       odbiera oÅ›wiadczenia czÅ‚onków komisji o zaistnieniu lub braku istnienia ustawowych okolicznoÅ›ci uniemożliwiajÄ…cych im wystÄ™powanie w imieniu zamawiajÄ…cego lub też wykonywania czynnoÅ›ci zwiÄ…zanych z postÄ™powaniem o zamówienie publiczne oraz wÅ‚Ä…cza je do dokumentacji postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego,

b.       informuje Burmistrza o wystÄ…pieniu okolicznoÅ›ci powodujÄ…cych wykluczenie czÅ‚onka komisji,

c.       wyznacza terminy posiedzeÅ„ komisji,

d.       prowadzi posiedzenia komisji,

e.       informuje Burmistrza o problemach zwiÄ…zanych z pracami komisji w toku postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego,

f.         reprezentuje komisjÄ™ w wystÄ…pieniach zewnÄ™trznych,

g.       po zakoÅ„czeniu prac komisji przedkÅ‚ada Burmistrzowi protokół z postÄ™powania o zamówienie publiczne do zatwierdzenia wraz ze wzorem umowy do podpisania z wybranym wykonawcÄ….

 

§ 3.

Sekretarz komisji

1. ObowiÄ…zki sekretarza komisji:

h.       ObowiÄ…zkiem sekretarza jest prowadzenie w sposób ciÄ…gÅ‚y protokoÅ‚u postÄ™powania odzwierciedlajÄ…cego poszczególne etapy pracy komisji,

i.         dbaÅ‚ość o sprawnÄ… organizacjÄ™ postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego.

j.         prowadzenie protokoÅ‚u postÄ™powania;

k.       organizowanie w uzgodnieniu z przewodniczÄ…cym posiedzeÅ„ komisji;

l.         opracowanie projektów dokumentów przygotowywanych przez komisjÄ™, w zakresie zleconym przez przewodniczÄ…cego;

m.     obsÅ‚uga techniczno-organizacyjna prac komisji;

n.       prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez przewodniczÄ…cego;

o.       przesyÅ‚anie, po zatwierdzeniu przez Burmistrza, wniosków, ogÅ‚oszeÅ„ i innych dokumentów przygotowanych przez komisjÄ™;

p.       przechowywanie protokoÅ‚u, ofert oraz wszelkich innych dokumentów zwiÄ…zanych z postÄ™powaniem o udzielenie zamówienia, w trakcie jego trwania.

 

§ 4.

Zadania komisji.

 

1. Do zadań komisji należy przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związane z oceną i wyborem najkorzystniejszej oferty.

2. Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy w szczególności:

a.       ocena ofert nie podlegajÄ…cych odrzuceniu,

b.       przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bÄ…dź unieważnienia postÄ™powania,

c.       przyjmowanie i analiza wnoszonych protestów wraz z przygotowaniem projektu odpowiedzi na protest,

d.       sporzÄ…dzenie odpowiedniej dokumentacji wg druków ZP wprowadzonych RozporzÄ…dzeniem Prezesa Rady Ministrów.

e.       w przypadku stwierdzenia, iż wykonawca, którego oferta zostaÅ‚a wybrana :

· przedstawiÅ‚ w ofercie dane nieprawdziwe,

· uchyla siÄ™ od podpisania umowy

lub

· nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

f. przedstawienie Burmistrzowi propozycji wyboru tej spośród pozostałych złożonych ważnych ofert, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.

3.  Komisji zabrania siÄ™ dokonywać poniższych czynnoÅ›ci:

a. wprowadzać jakichkolwiek poprawek w ofercie,

b. dokonywać zmiany  kryteriów przetargu,

c. zmieniać warunków zawartych w SIWZ,

d.       naruszać przepisów Ustawy i interpretować je na korzyść którejkolwiek ze stron,

e.       zatajać dane, które mogÄ… mieć wpÅ‚yw na ocenÄ™ i wybór oferty,

f.         wchodzić w konflikt z oferentami,

g.       Å›wiadomie naruszać zasadÄ™ bezstronnoÅ›ci przy rozpatrywaniu i ocenie ofert.

4. Z postępowania komisja przetargowa sporządza protokół.

5. W przypadku udziału w pracach komisji biegłych (rzeczoznawców), komisja odnotuje ich dane w protokole.

6. Komisja kończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.

 

 

§ 5.

Tryb postępowania - część jawna

 

1.  Część jawna - otwarcie ofert, w trakcie której przewodniczÄ…cy komisji przedstawi zebranym:

a.       cel spotkania ze wskazaniem przedmiotu zamówienia, trybu udzielania zamówienia publicznego oraz miejsca i daty publikacji ogÅ‚oszenia o przetargu,

b.       skÅ‚ad komisji przetargowej,

c.       liczbÄ™ zÅ‚ożonych ofert, ze wskazaniem nazwy (firmy) i adresy (siedziby) wykonawców, których oferty zostaÅ‚y uznane za nieważne z powodu zÅ‚ożenia ich po wyznaczonym terminie,

d.       kwotÄ™ Å›rodków, jakie zamierza siÄ™ przeznaczyć na wykonanie zamówienia,

e.       oferty, pokazujÄ…c je, że zÅ‚ożone one zostaÅ‚y w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszÄ… Å›ladów wskazujÄ…cych na próbÄ™ naruszenia ich tajemnicy.

2. Komisja dokonuje otwarcia ofert zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo

    zamówieÅ„ publicznych (Jednolity tekst:  Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). Otwarcie ofert jest

    jawne.

3. Komisja odsyła nie otwarte oferty tym wykonawcom, którzy złożyli oferty po terminie lub wycofali swoje oferty przed upływem terminu składania ofert.

4. Po odczytaniu wszystkich ofert, Przewodniczący zawiadamia obecnych przedstawicieli wykonawców o przypuszczalnym terminie zakończenia postępowania oraz o sposobie powiadomienia o wynikach.

5. Po otwarciu i odczytaniu wszystkich ofert, czÅ‚onkowie komisji niezwÅ‚ocznie skÅ‚adajÄ… pisemne oÅ›wiadczenie o braku lub istnieniu okolicznoÅ›ci, o których mowa w art. 17 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Jednolity tekst:  Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).

6. W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17, nie złożenia przez niego takiego oświadczenia albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą, członek komisji podlega niezwłocznemu wyłączeniu z dalszego udziału w pracach komisji.

7. Informację o wyłączeniu członka komisji, przewodniczący komisji przekazuje Burmistrzowi, który w miejsce wyłączonego członka, może powołać nowego członka komisji.

 

§ 6 .

Tryb postÄ™powania  -  część tajna ( badanie ofert )

 

1. Część tajna  to badanie i ocena zÅ‚ożonych ofert.

2. Na wniosek Przewodniczącego komisja może zasięgać opinii rzeczoznawców, biegłych w przypadkach szczególnych i tego wymagających.

3. Ocena ofert i wybór oferty najkorzystniejszej dokonywane są zgodnie z przepisami określonymi w rozdziale 4 ustawy.

4. W trakcie oceny złożonych ofert komisja przeprowadzi następujące czynności:

a.       ustali, czy wszystkie oferty odpowiadajÄ… warunkom i zasadom okreÅ›lonym w  ustawie o zamówieniach publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b.       ustali, czy oferty nie zawierajÄ… oczywistych pomyÅ‚ek lub bÅ‚Ä™dów rachunkowych, a w przypadku ich stwierdzenia komisja odnotuje rodzaj bÅ‚Ä™du wg druku ZP, poprawia bÅ‚Ä…d rachunkowy oraz powiadamia wszystkich wykonawców o dokonaniu korekty bÅ‚Ä™dów lub oczywistych omyÅ‚ek,

c.       w oparciu o dane zawarte w ofertach, komisja dokona oceny speÅ‚nienia warunków wymaganych przez wykonawców i odnotuje wyniki na zaÅ‚Ä…czniku wg druku ZP,

5. CzÅ‚onkowie komisji w oparciu o kryteria oceny ofert okreÅ›lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  dokonajÄ… oceny zÅ‚ożonych ofert i wyniki wraz z pisemnym uzasadnieniem indywidualnej oceny ofert wpiszÄ… na zaÅ‚Ä…czniku tj. druku ZP ( jeżeli do oceny ofert przyjÄ™to również inne kryteria oceny ofert niż cena ).

6. Kryteria, ich znaczenie oraz opis zgodnie ze SIWZ stanowią podstawę do badania i oceny złożonych ofert.

7. Komisja dokona oceny ważnych ( nie podlegających odrzuceniu ) ofert, stosując jednolity system punktowania tzn.

a. każde kryterium oceniane bÄ™dzie w skali punktowej 0 – 100 pkt,

  1. najkorzystniejsze wymierne ( określone przy pomocy liczb ) dane z oferty podlegające ocenie, będą ocenione maksymalną ilością punktów = 100, pozostałe będą przeliczane proporcjonalnie w stosunku do najlepszego.
  2. najkorzystniejsze niewymierne, ale odnoszÄ…ce siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie do przedmiotu zamówienia ( wyjÄ…tek stanowi przypadek okreÅ›lony w art. 5 ust. 1 ustawy ) dane z oferty podlegajÄ…ce ocenie, bÄ™dÄ… ocenione, maksymalnÄ… iloÅ›ciÄ… punktów tj. równÄ…  100, pozostaÅ‚e bÄ™dÄ… oceniane przez czÅ‚onków komisji indywidualnie w stosunku do najlepszych.
  3. Kryteria niewymierne oceniane będą w przyjętej skali, indywidualnie przez każdego z członków komisji z zachowaniem należytej staranności.

8. Oceny poszczególnych członków komisji zostaną zapisane w zestawieniu zbiorczym, następnie pomnożone przez procentową wartość wagi przypisaną każdemu kryterium określoną w SIWZ.

9. Wykorzystując wyniki indywidualnej oceny ofert, komisja sporządzi streszczenie i porównanie złożonych ofert na załączniku wg druku ZP.

10. Kolejność ( ranking ) ofert zostanie ustalona wg otrzymanych punktów obliczonych jak w § 6 ust. 7.

11. OfertÄ… najkorzystniejszÄ… bÄ™dzie OFERTA, która otrzymaÅ‚a  najwiÄ™kszÄ… ilość punktów.

12. W przypadku odrzucenia wszystkich ofert, komisja zamieści uzasadnienie odrzucenia w załączniku na załączniku wg druku ZP.

 

 

§ 7.

 

Unieważnienie postępowania

 

1. Komisja ma obowiÄ…zek przedstawić wniosek o unieważnienie postÄ™powania, jeżeli powstaÅ‚a jedna z okolicznoÅ›ci  przewidzianych w   art. 93 ustawy.

2. Jeżeli zamawiajÄ…cy dopuÅ›ciÅ‚ możliwość skÅ‚adania ofert częścio­wych, do unieważnienia w części postÄ™powania o udzielenie zamó­wienia przepis ust. 1 stosuje siÄ™ odpowiednio.

3. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia komisja zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, a po złożeniu ofert tych wykonawców, którzy złożyli oferty. podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

4. Na polecenie Burmistrza komisja powtarza unieważnioną przez niego czynność, podjętą z naruszeniem prawa.



dodane: 2010-07-08, 427 ods³on Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Zarządzenia Burmistrza 2010 ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.WaszeÅ›cik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - bÄ™dÄ…cej wÅ‚asnoÅ›ciÄ… spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.