www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14399534
odsłon strony

Aktualnie mamy
117 gości

P R O T O K Ó Ł posiedzenia połączonych Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych oraz Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P. Pożarowej Ochrony Środowiska, które odbyło się dnia 25 sierpień 2010 roku.

 

 

P R O T O K Ó Ł

 

z posiedzenia połączonych Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych oraz Komisji Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony P. Pożarowej Ochrony Środowiska,

które odbyło się dnia 25 sierpień 2010 roku.

 

 

W posiedzeniu uczestniczyli:

 

- członkowie Komisji                           - wg załączonej listy obecności

 

Ponadto w posiedzeniu udział wzięli:

Anna Grzeszczak                                  - Zastępca Burmistrza

Alina Błażewicz                                    - Skarbnik Gminy

Katarzyna Jendernalik                           -Podinspektor ds. ochrony środowiska oraz zagospodarowania przestrzennego

Barbara Pawelczyk                               - Podinspektor ds. przeciwdziałania alkoholizmowi

Agnieszka Błędowska                           - Dyrektor Lokalnej Organizacji Turystycznej Pojezierza Iławskiego i Dorzecza Drwęcy w Iławie

Karolina Dominiczak                            - Pracownik LOT PIiDD w Iławie

 

 

 

Proponowany porządek posiedzenia:

 

1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.

2. Uchwalenie porządku obrad.

3. Wystąpienie przedstawicieli Lokalnej Organizacji Turystycznej.

4. Zaopiniowanie materiałów sesyjnych na LX zwyczajną sesję Rady Miejskiej w Zalewie.

5. Sprawy różne.

6. Zamknięcie obrad.

 

 

Ad. 1

Otwarcie i stwierdzenie quorum.

Posiedzenie otworzyła Pani Wanda Skolimowska- Przewodnicząca Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych. Przywitała osoby przybyłe na posiedzenie Komisji.  

Stwierdziła, że w obradach uczestniczy 9 członków Komisji, jest wymagane quorum, a zatem obrady są prawomocne.

 

Ad. 2

Uchwalenie porządku obrad.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska powiedziała, że dołączono jeszcze jeden projekt uchwały:

 

10. w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego obrotowego na spłatę wcześniejszych zobowiązań z tytułu zaciągnięcia kredytów.

Zapytała, kto jest za przyjęciem porządku obrad i poddał go pod głosowanie.

„Za” przyjęciem porządku obrad głosowało 9 członków Komisji.

 

Ad. 3

Wystąpienie przedstawicieli Lokalnej Organizacji Turystycznej.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska oddała głos Dyrektor LOT PIiDD.

Dyrektor LOT PIiDD Pani Agnieszka Błędowska podziękowała za możliwość wystąpienia. Przedstawiła działalność Lokalnej Organizacji Pojezierza Iławskiego i Dorzecza Drwęcy Przedstawiła potrzeby LOT w związku z planowaną realizacją projektów na które pozyskano dofinansowanie, również w zakresie wsparcia finansowego ze strony Gminy na planowane działania (m.in. w zakresie realizacji projektu dotyczącego utworzenia Punktu Informacji Turystycznej w Zalewie). (załącznik nr 1 do protokołu).

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska powiedziała, że w sprawach związanych z zabezpieczeniem środków finansowych w związku z działaniami LOT-u powinna wypowiedzieć się Skarbnik Gminy.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz powiedziała, że nie chce wypowiadać się na ten temat i składać deklaracji z tego względu, że inicjatywa należy do Burmistrz.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak powiedziała, że prowadzono rozmowy i z tego co pamięta, to Gmina wyraziła zgodę na wkład własny w projekt dotyczący utworzenia Punktu Informacji Turystycznej w Zalewie. Natomiast pożyczka to osobna sprawa. 

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz dodała, że jeżeli nawet Gmina miałaby udzielać pożyczki to musiałaby to robić z środków własnych (w budżecie musiałaby być nadwyżka), a budżet jest i tak napięty. Nie widzi sytuacji by Gmina zaciągała pożyczkę na deficyt i sama udzielała pożyczki.  

Radna Pani Krystyna Kacprzak powiedziała, że dobrze byłoby gdyby w Zalewie powstał Punkt Informacji.

Radna Pani Iwona Parzyszek powiedziała, że również uważa, iż warto by taki punkt powstał w Zalewie.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska powiedziała, że w tej chwili Radni nie podejmą żadnej decyzji. Są za tym by Punkt Informacji powstał w Zalewie i myśli, że Skarbnik dobrze przyjrzy się sytuacji.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz powiedziała, że do projektu budżetu można wpisać wszystko, ale i tak trzeba będzie potem z tego zrezygnować.

 

Przerwa.

Po przerwie.

 

 

Ad. 4

Zaopiniowanie materiałów sesyjnych na LX zwyczajną sesję Rady Miejskiej w Zalewie.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz przedstawiła projekt uchwały

 

  1. w sprawie: zmian w budżecie gminy na 2010 rok.

 

 

Wyjaśniła, w których paragrafach nastąpiły zmiany kwot.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska zapytała, czy kwota w wydatkach w wysokości 10.840 złotych to kara ze Starostwa za użytkowanie busa.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz powiedziała, że tak. Dodała, że ze Starostwa wpłynęło wezwanie do zapłaty. Rozmawiano na temat obniżenia tej kwoty, ale ostatecznie została ona na tym samym poziomie. W sumie to kwota 10.839,19 zł. plus odsetki.

Powiedziała, że kwotę tę ujęła w budżecie, gdyż dostała wezwanie do zapłaty. Obawia się, że jeżeli nie zostanie ono uregulowane to będą rosły odsetki. Starostwo roszczeń dochodzi od Gminy.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska powiedziała, że następnie Gmina powinna dochodzić roszczeń od Pana Hardybały.

Radna Pani Krystyna Kacprzak powiedziała, że Radca Prawny informował ją, że Gmina będzie musiała ubiegać się o zwrot kosztów, gdyż inaczej może być posądzona o to, że nie dba o finanse.

Radna Pani Danuta Helwak zapytała, jaki będzie dalszy ciąg sprawy.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak powiedział, że ma ograniczoną wiedzę na ten temat. Burmistrz nie mogła być obecna na Komisjach, ale panuje być na Komisjach w piątek, może wówczas będzie mogła udzielić więcej informacji.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska zaproponowała, aby nie głosować nad projektem uchwały, poczekać do kolejnych Komisji i posłuchać co Burmistrz ma do powiedzenia na ten temat.

Radna Pani Krystyna Kacprzak powiedziała, że można przeprowadzić głosowanie, a Radni mogą wstrzymać się od głosu.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

„Wstrzymało” się od głosy 9 radnych przy braku głosów „za” i „przeciw”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Podinspektor ds. przeciwdziałania alkoholizmowi Pani Barbara Pawelczyk przedstawiła projekt uchwały

 

  1. w sprawie: określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art.. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.

 

Wyjaśniła, że projekt uchwały jest wynikiem nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie nakładającej na samorządy obowiązek podjęcia tego typu uchwały- każdy program odnośnie współpracy z organizacjami społecznymi będzie musiał być konsultowany.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

 „Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 9 radnych, przy braku głosów „przeciw” i „wstrzymujących”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Podinspektor ds. przeciwdziałania alkoholizmowi Pani Barbara Pawelczyk przedstawiła projekt uchwały

 

  1. w sprawie: dokonania zmian w uchwale Nr XLVIII/ 365/09 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 20 listopada 2009r. w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Zalewo na lata 2009- 2015.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

„Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 9 radnych, przy braku głosów „przeciw” i „wstrzymujących”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak przedstawiła projekt uchwały

 

3. w sprawie: przyjęcia statutu Związku Gmin Regionu Ostródzko- Iławskiego „Czyste Środowisko” z siedzibą w Ostródzie (uwzględnia on wprowadzone dotychczas zmiany w statucie tego Związku).

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

„Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 9 radnych, przy braku głosów „przeciw” i „wstrzymujących”.

 

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak przedstawiła projekt uchwały

 

  1. w sprawie: dokonania zmiany w treści uchwały Nr XL/435/06 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 16 lutego 2006r. w sprawie przystąpienia przez Gminę Zalewo do Stowarzyszenia Łączy nas Kanał Elbląski Lokalna Grupa Działania.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

„Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 9 radnych, przy braku głosów „przeciw” i „wstrzymujących”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak przedstawiła projekt uchwały

 

  1. w sprawie: dokonania zmiany w treści uchwały Nr XL/312/09 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 30 kwietnia 2009r. w sprawie przystąpienia Gminy Zalewo do Związku Gmin Kanału Ostródzko- Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego w Ostródzie oraz przyjęcia statutu tego Związku Gmin.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

„Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 9 radnych, przy braku głosów „przeciw” i „wstrzymujących”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak przedstawiła projekt uchwały

 

  1. w sprawie: dokonania zmiany w treści uchwały Nr X/60/07 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 25 kwietnia 2007r. w sprawie przystąpienia Gminy Zalewo do Związku Gmin Regionu Ostródzko- Iławskiego „Czyste Środowisko”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

„Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 9 radnych, przy braku głosów „przeciw” i „wstrzymujących”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak przedstawiła projekt uchwały

 

  1. w sprawie: uchwalenia statutu Miejsko – Gminnego Centrum Kultury w Zalewie.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

 „Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 9 radnych, przy braku głosów „przeciw” i „wstrzymujących”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak przedstawiła projekt uchwały

 

9        w sprawie: przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru Gminy Zalewo w celu lokalizacji elektrowni wiatrowych w obrębach geodezyjnych: Janiki Małe, Karpowo, Kupin, Śliwa, Barty, Boreczno, Wielowieś, Dobrzyki, Surbajny, Bajdy, Mazanki, Pozorty, gm. Zalewo.

 

Dodała, że zgłoszono, iż w projekcie uchwały należy dopisać jeszcze obręb geodezyjny  Janiki Wielkie, gdyż również w tym obrębie mieszczą się działki, na których zlokalizowane mają być elektrownie wiatrowe.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

 „Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 6 radnych, przy braku głosów „przeciw” i 3 głosach „wstrzymujących”.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poprosiła o przedstawienie projektu uchwały.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz przedstawiła projekt uchwały

 

10. w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego obrotowego na spłatę wcześniejszych zobowiązań z tytułu zaciągnięcia kredytów.

 

 

Radny Pan Tadeusz Józefowicz powiedział, że całkiem niedawno Radni podejmowali uchwałę o podobnej treści.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz powiedziała, że była ale na pokrycie planowanego deficytu. Dodała, że jest to już ostatni w tym roku planowany do zaciągnięcia kredyt.

Radny Pan Tadeusz Józefowicz zapytał, jak będzie wyglądać sytuacja Gminy, jeżeli otrzyma omawiany kredyt.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz powiedziała, że Gmina nie wykorzystała wszystkich swoich możliwości finansowych i nie wszystkie kredyty jakie były planowane będą zaciągnięte. Sytuacja finansowa (dług procentowy) przy założeniu, że Gmina zaciągnęła by wszystkie kredyty w tym roku wyniósłby 50%, a w latach następnych będzie niższy.

 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska poddała pod głosowanie projekt uchwały.

 „Za” podjęciem projektu uchwały głosowało 5 radnych, przy braku głosów „przeciw” i 4 głosach „wstrzymujących”.

 

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz dodała, że tak naprawdę uchwała o zaciągnięciu kredytu jest zbędna, gdyż pewne limity ustalono już uchwalając budżet Gminy. By podjąć kredyt wystarczyłoby zarządzenie.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska stwierdziła, że uchwała dotycząca kredytu jest konsekwencją podjętego budżetu.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz potwierdziła.

 

Komisję opuścił Radny Pan Grzegorz Głozak.

 

Ad. 5

Sprawy różne.

 

Radna Pani Iwona Mickiewicz zapytała jak wygląda sprawa ogrodzenia przy szkole w Zalewie.  

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak powiedziała, że rozmawiała z Dyrektor Zespołu Szkół w Zalewie w sprawie ogrodzenia. W budżecie zabezpieczone są środki w wysokości około 120.000 złotych, natomiast dokumentacja projektowa została przygotowana na kwotę 200.000 złotych.  Budowa podlega prawu zamówień publicznych i pod przetarg będzie trzeba dokonać aktualizacji dokumentacji. Po aktualizacji dokumentacji Dyrektor ZS wystąpi do Rady o zwiększenie środków w budżecie na tę inwestycję, by móc przystąpić do ogłoszenia przetargu. Często oferty złożone przez oferentów są tańsze niż kwota na jaka opiewa projekt.

W tym roku nie da się uruchomić tej procedury, gdyż tak jak mówiła trzeba zaktualizować dokumentację, zabezpieczyć środki.

Planuje się, że ogłoszenie przetargu odbędzie się na początku przyszłego roku, a w okresie wiosenno- letnim inwestycja zostanie wykonana.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska przypomniała, że były Burmistrz Pan Bogdan Hardybała mówił o przeprojektowaniu dokumentacji na ogrodzenie, a zająć się tym mieli pracownicy Urzędu. Miano obniżyć koszty projektu.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak powiedziała, że można dokonać przeprojektowania dokumentacji, ale Dyrektor nie jest za tym, gdyż np. można zaprojektować murek z cegły zwykłej zamiast klinkierowej, ale wówczas będzie on szybciej niszczał, wymagał częstszych napraw, a tym samym nakładów finansowych.

Jeżeli będzie konieczność to dokonana zostanie zmiana projektu. Nie rozumie natomiast jak pracownicy urzędu mieli by się tym zająć. 

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska powiedziała, że mieli oni realizować projekt, prowadzić nadzór.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz powiedziała, że pieniądze są w budżecie szkoły i to szkoła musi realizować projekt.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska powiedziała, że tak mówił Pan Hardybała.

Radna Pani Iwona Mickiewicz powiedziała, że Pan Hardybała wyrażał tylko zdziwienie, że  pani Dyrektor mając określone środki w budżecie pozwoliła sobie na znaczne podwyższenie kosztów projektu. Dodała, że w projekcie planowano bramy na piloty, uważa, że jest to niepotrzebne.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak powiedziała, projekty powinny być na skalę możliwości. Możliwe, że warto byłoby przeprojektować projekt. Dodała, że Dyrektor nic nie wspominała na temat bramy na pilota.

Przewodnicząca Pani Wanda Skolimowska powiedziała, Dyrektor rozmawiała z radnymi na temat ogrodzenia w wyniku czego zabezpieczono na ten cel środki. Później okazuje się, że jest ich za mało. Nikt z Urzędu nie chce pomóc.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak powiedziała, że wcześniej nie było żadnych rozmów na temat przeprowadzenia przetargu dotyczącego ogrodzenia. Nikt z nią na ten temat nie rozmawiał. Dodała, że ona jak najbardziej pomoże w przeprowadzeniu przetargu.

Radna Pani Krystyna Kacprzak powiedziała, że z jednej skrajności wpada się w drugą. Pamięta jak były Burmistrz powiedział, że po co stawiać ogrodzenie za 120.000 lepiej zrobić gorsze, byle jakie. Mówił on, że ogrodzenie szkoły nie powinno być ładniejsze niż wokół kościoła. Generalnie chodziło o to, że ma być tańsze, byle co.

Radna Pani Iwona Mickiewicz powiedziała, że nie zgadza się z Radną, były Burmistrz tak nie mówił. Powiedziała, że od początku zabezpieczone było 120.000 złotych.

Skarbnik Gminy Pani Alina Błażewicz powiedziała, że Dyrektor na początku chciała, aby zabezpieczyć 200.000 złotych, ale już wówczas ta kwota była obniżona i ostatecznie zabezpieczono 120.000 złotych. 

Radny Pan Krzysztof Truszkowski zapytał, czy boisko w ramach programu „Orlik” powstanie, czy też nie.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak odpowiedziała, że boisko powstanie. W drodze przetargu wyłoniono wykonawcę boiska. Termin realizacji jest do 15 grudnia.

Radny Pan Tadeusz Józefowicz powiedział, że w ramach funduszu sołeckiego stawiana jest przy baraku- świetlicy w Dajnach wiata przystankowa. Zapytał, czy niepotrzebny byłby do tego projekt.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak odpowiedziała, że podinspektor ds. ochrony środowiska oraz zagospodarowania przestrzennego pani Katarzyna Jendernalik zajmuje się warunkami zabudowy i dobrze byłoby jej zapytać o ewentualne warunki stawiania takiej wiaty. Poprosi ją na Komisję.

Radny Pan Tadeusz Józefowicz powiedział, że sam zajdzie po odbyciu Komisji do pani Jendernalik.

Radna Pani Danuta Helwak zapytała, czy projekty związane z budową boiska i świetlicy w Bądkach będą realizowane. Pyta, gdyż w tym roku w funduszu sołeckim zabezpieczono środki na ogrodzenie terenu.

Inspektor d.s. administracyjno- biurowych Pani Ewa Warcaba- Cympel powiedziała, że projekt związany z zagospodarowaniem terenu pod boisko jest w Urzędzie Marszałkowskim i czeka na ocenę, która rozpocząć ma się we wrześniu.

Radna Pani Danuta Helwak powiedziała, że chciano by zakupić siatkę na ogrodzenie terenu, a nie wiedzą nawet jak przebiega granica działki.

Inspektor d.s. administracyjno- biurowych Pani Ewa Warcaba- Cympel powiedziała, że pewnie granice działki zostały określone, gdy działka była przekazywana z Agencji dla Urzędu.

 Radna Pani Danuta Helwak powiedziała, że zależy jej na konkretnym wskazaniu jak ta granica przebiega.

Zastępca Burmistrza Pani Anna Grzeszczak odpowiedziała, że poproszony zostanie pracownik by tą sprawą się zajął i ją sprawdził w porozumieniu z Radną.

 

 

 

 

 

 

Ad. 7

Zamknięcie obrad.

 

W związku z wyczerpaniem porządku obrad Przewodnicząca Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych Pani Wanda Skolimowska dokonała zamknięcia posiedzenie Komisji.

 

 

 

 

Protokołowała                                                                      Przewodniczący Komisji

                                                                                             

Ewa Warcaba- Cympel                                            



dodane: 2010-11-30, 529 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Protokoł z Komisji przy Radzie Miejskiej ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.