www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
WÅ‚adze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
ZarzÄ…dzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
GÅ‚osowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikajÄ…ce z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
UrzÄ…d Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarzÄ…dowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] UrzÄ…d Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Åšrodowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
SamorzÄ…dowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14456445
odsłon strony

Aktualnie mamy
39 gości

Uchwała Nr IX/69/11 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 23 maja 2011r. w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego działającego na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie, a także szczegółowych warunków jego funkcjonowania.

 

 

Uchwała Nr IX/69/11

Rady Miejskiej w Zalewie

z dnia 23 maja 2011r.

 

 

w sprawie trybu i sposobu powoÅ‚ywania i odwoÅ‚ywania czÅ‚onków ZespoÅ‚u Interdyscyplinarnego dziaÅ‚ajÄ…cego na rzecz przeciwdziaÅ‚ania przemocy w rodzinie,     a także szczegółowych warunków jego funkcjonowania.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzÄ…dzie gminnym (jednolity tekst: Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz art.9a ust. 15 ustawy          z dnia    29 lipca 2005 r. o przeciwdziaÅ‚aniu przemocy w rodzinie (Dz.U. Nr 180 poz. 1493 z późn. zm.) Rada Miejska w Zalewie uchwala, co nastÄ™puje:

 

 

 

§ 1. Ustala się tryb i sposób powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego działającego na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania określone w załączniku do niniejszej uchwały.

 

 

 

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Zalewa.

 

 

§ 3. UchwaÅ‚a wchodzi w życie po upÅ‚ywie 14 dni od dnia ogÅ‚oszenia w Dzienniku UrzÄ™dowym Województwa WarmiÅ„sko – Mazurskiego.

 

 

 

 

UZASADNIENIE

 

 

            DziaÅ‚ania ZespoÅ‚u Interdyscyplinarnego majÄ… na celu przeciwdziaÅ‚anie zjawisku przemocy w Å›rodowisku rodzinnym, a także kompleksowe wsparcie rodziny w celu przywrócenia prawidÅ‚owego jej funkcjonowania w spoÅ‚eczeÅ„stwie.

            Zgodnie z art. 9a Ustawy o przeciwdziaÅ‚aniu przemocy w rodzinie w skÅ‚ad ZespoÅ‚u Interdyscyplinarnego wchodzÄ… przedstawiciele:

·        jednostek organizacyjnych pomocy spoÅ‚ecznej;

·        gminnej komisji rozwiÄ…zywania problemów alkoholowych;

·        policji;

·        oÅ›wiaty;

·        ochrony zdrowia;

·        organizacji pozarzÄ…dowych.

Zespół Interdyscyplinarny może tworzyć grupy robocze w celu rozwiązywania problemów związanych z wystąpieniem przemocy w rodzinie w indywidualnych przypadkach.

            Skoordynowane dziaÅ‚ania sÅ‚użb publicznych, a także organizacji pozarzÄ…dowych dziaÅ‚ajÄ…cych na rzecz rodzin, zwiÄ™ksza gwarancje, że udzielona pomoc bÄ™dzie wszechstronna, efektywna i nawzajem uzupeÅ‚niajÄ…ca siÄ™. Poprzez jednoczesne oddziaÅ‚ywanie na wszystkie aspekty życia rodziny skuteczność takiej pomocy jest nieporównywalnie wiÄ™ksza, a co za tym idzie daje wiÄ™ksze szanse na rozwiÄ…zanie problemów, które doprowadziÅ‚y do sytuacji kryzysowej.

 

 

 

 

                                                                            ZaÅ‚Ä…cznik do UchwaÅ‚y Nr IX/69/11

                                                                                   Rady Miejskiej w Zalewie

                                                                                    z dnia 23 maja 2011r.

 

 

 

Tryb i sposób powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania

 

 

 

 

Rozdział I

Powoływanie i odwoływanie członków Zespołu Interdyscyplinarnego działającego na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie

 

§ 1

1.     CzÅ‚onków ZespoÅ‚u Interdyscyplinarnego, zwanego dalej "ZespoÅ‚em",o którym mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 o przeciwdziaÅ‚aniu przemocy w rodzinie            (Dz. U. 2005r. Nr 180, poz. 1493 z poźn. zm.) powoÅ‚uje Burmistrz Zalewa na pisemny wniosek Kierownika Miejskiego OÅ›rodka Pomocy SpoÅ‚ecznej w Zalewie.

2.     Do wniosku Miejski OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej zaÅ‚Ä…cza personalnÄ… listÄ™ kandydatów proponowanych na czÅ‚onków ZespoÅ‚u.

3.     Kandydatami na czÅ‚onków ZespoÅ‚u sÄ… przedstawiciele instytucji, o których mowa            w art. 9a ustawy o przeciwdziaÅ‚aniu przemocy w rodzinie, posiadajÄ…cy umocowanie do podejmowania decyzji w imieniu reprezentowanych podmiotów.

4.     Kandydaci na czÅ‚onków ZespoÅ‚u reprezentujÄ…cy instytucje wymienione w art. 9a ustawy o przeciwdziaÅ‚aniu przemocy w rodzinie, powinni wyrazić pisemnÄ… zgodÄ™ na uczestnictwo w Zespole.

5.     PowoÅ‚anie nowego czÅ‚onka ZespoÅ‚u odbywa siÄ™ w oparciu o § 1, ust. l.

6.     OdwoÅ‚anie czÅ‚onka ZespoÅ‚u nastÄ™puje na wniosek czÅ‚onka ZespoÅ‚u lub na wniosek PrzewodniczÄ…cego ZespoÅ‚u.

7.     OdwoÅ‚ania czÅ‚onka ZespoÅ‚u dokonuje Burmistrz Zalewa w trybie wÅ‚aÅ›ciwym dla powoÅ‚ania czÅ‚onka ZespoÅ‚u.

8.     PrzewodniczÄ…cy ZespoÅ‚u wybierany jest na pierwszym posiedzeniu ZespoÅ‚u spoÅ›ród jego czÅ‚onków.

9.     Wyboru PrzewodniczÄ…cego ZespoÅ‚u dokonujÄ… jego czÅ‚onkowie w gÅ‚osowaniu jawnym wiÄ™kszoÅ›ciÄ… gÅ‚osów.

 

 

 

  

Rozdział II

Szczegółowe warunki funkcjonowania Zespołu Interdyscyplinarnego działającego na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie

 

§2

  1. Przed przystÄ…pieniem do wykonania czynnoÅ›ci wszyscy czÅ‚onkowie ZespoÅ‚u skÅ‚adajÄ… Burmistrzowi Zalewa oÅ›wiadczenie o zachowaniu poufnoÅ›ci informacji            i danych, o którym mowa w art. 9c ust. 3 ustawy o przeciwdziaÅ‚aniu przemocy              w rodzinie.
  2. Posiedzenia Zespołu odbywają się w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na 3 miesiące.
  3. Zwołanie nadzwyczajnego posiedzenia Zespołu może nastąpić na pisemny wniosek członka Zespołu skierowany do Przewodniczącego Zespołu.
  4. W celach określonych w ustawie o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie Zespół może tworzyć grupy robocze.
  5. Przed przystÄ…pieniem do wykonywania czynnoÅ›ci wszyscy czÅ‚onkowie grup roboczych, skÅ‚adajÄ… Burmistrzowi Zalewa oÅ›wiadczenie o zachowaniu poufnoÅ›ci informacji i danych,  o których mowa w art. 9c ust. 3 ustawy o przeciwdziaÅ‚aniu przemocy w rodzinie.
  6. Praca w grupach roboczych, odbywać się będzie w oparciu o przyjęty przez członków grup regulamin funkcjonowania.
  7. Członkowie Zespołu oraz grup roboczych wykonują zadania w ramach obowiązków służbowych lub zawodowych.
  8. Obsługę organizacyjno-technic


dodane: 2011-06-07, 612 ods³on Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Uchwały - 2011 ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.WaszeÅ›cik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - bÄ™dÄ…cej wÅ‚asnoÅ›ciÄ… spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.