www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
WÅ‚adze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
ZarzÄ…dzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
GÅ‚osowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikajÄ…ce z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
UrzÄ…d Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarzÄ…dowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] UrzÄ…d Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Åšrodowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
SamorzÄ…dowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14452007
odsłon strony

Aktualnie mamy
21 gości

Do właściwości i zadań Referatu Organizacyjnego

 

Do właściwości i zadań Referatu Organizacyjnego należy całość spraw związanych z organizacją pracy Urzędu, obsługą kancelaryjno-techniczną Burmistrza, obsługą interesanta w Biurze Obsługi Interesanta, obsługą kancelaryjno-techniczną Rady Miejskiej i jej Komisji, a w szczególności:

1. W zakresie spraw organizacyjnych i administracyjnych

1) opracowywanie propozycji zmian struktury organizacyjnej Urzędu,

2) organizacja wyborów, referendów i spisów statystycznych,

3) prowadzenie Sekretariatu Burmistrza i jego Zastępcy, w tym:

a) przyjmowanie skarg i wniosków,

b) prowadzenie rejestru skarg i wniosków i czuwanie nad terminowym udzielaniem

odpowiedzi,

c) przyjmowanie korespondencji, jej rejestrowanie i rozdzielanie,

4) doskonalenie istniejących metod i form obsługi interesantów,

5) prowadzenie Biura Obsługi Interesanta, w tym:

a) udostępnianie interesantom odpowiednich formularzy i druków,

b) udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy w Urzędzie,

c) udzielanie informacji o właściwości i zadaniach referatów oraz gminnych jednostek

organizacyjnych,

d) wysyłanie korespondencji i obsługa centrali telefonicznej,

6) prowadzenie rejestru zarządzeń i decyzji Burmistrza,

7) prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,

8) prowadzenie teczek organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych,

9) ewidencja i przechowywanie Statutów i regulaminów jednostek organizacyjnych Gminy,

10) prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek

organizacyjnych,

11) prowadzenie spraw w zakresie szkolenia, dokształcania i doskonalenia zawodowego

pracowników,

12) nadzorowanie stosowania Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów instrukcji

kancelaryjnej oraz współdziałanie w tym zakresie z Radca Prawnym,

13) prowadzenie archiwum Urzędu i tablic informacyjnych,

14) prowadzenie spraw z zakresu informatyzacji i komputeryzacji Urzędu oraz administrowanie

infrastruktura teleinformacyjna Urzędu: serwisami, usługami sieciowymi oraz systemami baz

danych,

15) koordynacja i nadzór nad udostępnianiem łączy internetowych, stron WWW i poczty

elektronicznej,

16) przygotowywanie sal konferencyjnych do sesji, narad, posiedzeń, zebrań i konferencji,,

17) zaopatrzenie materiałowe i techniczne na cele administracyjne, zakup inwentarza ruchomego,materiałów i pomocy biurowych, druków i formularzy oraz konserwacja sprzętu biurowego,

18) prowadzenie działalności socjalnej Urzędu,

19) administrowanie i remontowanie budynku Urzędu,

20) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy

oraz zabezpieczenie ppoż.,

21) obsługa spotkań Burmistrza z przedstawicielami różnych instytucji, organizacji itp.

22) prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych

i lustracyjnych,

2. W zakresie obsługi Rady Miejskiej i jej Komisji:

 

1) prowadzenie ewidencji Radnych i członków Komisji,

2) prowadzenie ewidencji uchwał Rady, interpelacji i zapytań Radnych oraz wniosków i opinii

Komisji, a także innych materiałów wpływających do Rady

3) przekazywanie Radnym, członkom Komisji i zaproszonym osobom zawiadomień o terminach

sesji, posiedzeniach Komisji oraz ogłoszeń na tablice informacyjne,

4) przekazywanie Radnym materiałów na sesje,

5) protokołowanie sesji i posiedzeń Komisji oraz udostępnianie protokołów i innych

dokumentów zgodnie z przepisami prawa i Statutem,

6) przyjmowanie korespondencji kierowanej do Rady i Radnych, jej rejestrowanie i rozdzielanie,

7) czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów związanych z praca Rady i Komisji oraz

pilnowanie terminowego przygotowania materiałów na sesje oraz posiedzenia Komisji,

8) prowadzenie korespondencji PrzewodniczÄ…cego Rady,

9) współpraca z referatami merytorycznymi w zakresie opracowywania projektów aktów

stanowionych przez organy gminy,

10) przekazywanie do publikacji i realizacji uchwał Rady,

11) opracowywanie w zakresie zleconym przez Radę informacji o prawidłowości i terminowości

realizacji wniosków Komisji, interpelacji i zapytań Radnych oraz działalności Komisji,

12) czuwanie nad zabezpieczeniem praw Radnych,

 



dodane: 2011-06-10, 876 ods³on Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Referat Organizacyjny [OR] ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.WaszeÅ›cik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - bÄ™dÄ…cej wÅ‚asnoÅ›ciÄ… spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.