www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
WÅ‚adze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
ZarzÄ…dzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
GÅ‚osowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikajÄ…ce z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
UrzÄ…d Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarzÄ…dowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] UrzÄ…d Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Åšrodowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
SamorzÄ…dowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14397112
odsłon strony

Aktualnie mamy
125 gości

Uchwała Nr XVI/196/04 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie budżetu na rok 2004

 

                                                                      UchwaÅ‚a Nr XVI/196/04

Rady Miejskiej w Zalewie

z dnia 3 marca 2004 r.

w sprawie budżetu na rok 2004

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 109 i art. 124 ustawy

z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tj. z 2003 r., Dz. U. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.).

Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1

  1. Uchwala się dochody budżetu gminy w wysokości 10.838.447 zł, zgodnie z zał. Nr 1 i 1a.

  2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:

    1. dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 562.532 zł, zgodnie z zał. Nr 3.

    2. dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 83.000 zł.

    3. dotacje celowe na realizację zadań wspólnych realizowanych na podstawie porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wys. 38.060 zł, zgodnie z zał. Nr 6.

§ 2

  1. Uchwala się wydatki budżetu gminy w wysokości 13.005.230 zł, zgodnie z zał. Nr 2.

  2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:

    1. wydatki bieżące kwotę 9.702.488 zł, w tym na:

      1. wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 5.745.416 zł,

      2. dotacje 387.305 zł,

      3. wydatki na obsługę długu gminy 125.000 zł,

      4. wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez gminę 18.000 zł.

    2. wydatki majątkowe w 2004 r. w wysokości 3.302.742 zł,

      1. wydatki inwestycyjne na 2004 r. w wysokości 3.286.242 zł, zgodnie z zał. Nr 4 i 5.

    3. wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2005 – 2006 w wysokoÅ›ci 6.850.000 zÅ‚, zgodnie z zaÅ‚. Nr 5.

  3. Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje ponadto:

      1. wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości 562.532 zł, zgodnie z zał. Nr 3,

      2. wydatki związane z realizacja zadań wspólnych realizowanych na podstawie porozumień zawartych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 39.865 zł, zgodnie z zał. Nr 6,

      3. wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 83.000 zł.

§ 3

Źródłami pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości 2.166.783 zł są przychody pochodzące z:

  1. kredytów w kwocie 2.008.810 zł,

  2. wolnych środków jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 141.298 zł.

    c) nadwyżki budżetu jednostki samorządu terytorialnego z lat ubiegłych w kwocie

    16.675 zł.

    § 4

    1. Prognozuje się łączną kwotę długu gminy na koniec 2004 roku w wysokości 3.266.357 zł i lata następne wynikające z planowanych i zaciągniętych zobowiązań, zgodnie z zał. Nr 7.

    2. Uchwala się przychody w wysokości 2.669.330 zł i rozchody w wysokości 502.547 zł stanowiące zał. Nr 8

    3. Sposób sfinansowania deficytu budżetu przedstawia zaÅ‚Ä…cznik “Sytuacja finansowa gminy”.

§ 5

  1. Uchwala się plany przychodów i wydatków:

    1. zakÅ‚adów budżetowych – przychody w wysokoÅ›ci 336.000 zÅ‚; wydatki w wysokoÅ›ci 337.960 zÅ‚,

    2. Å›rodków specjalnych – przychody w wysokoÅ›ci 79.600 zÅ‚; wydatki w wysokoÅ›ci 94.977 zÅ‚, zgodnie z zaÅ‚. Nr 9.

2.Uchwala się dotacje przedmiotowe dla zakładów budżetowych w wys. 43.000 zł. zgodnie z

zał. Nr.10.

§ 6

Uchwala siÄ™ dotacje dla:

  1. samorządowych instytucji kultury w wysokości 271.000 zł, zgodnie z zał. Nr 11,

  2. podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych na zadania zlecone do realizacji w wysokości 71.500 zł, zgodnie z zał. Nr 12.

§ 7

Zatwierdza się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:

      • przychody - 20.000 zÅ‚,

      • wydatki - 34.500 zÅ‚,

zgodnie z zał. Nr 13.

§ 8

Tworzy siÄ™ rezerwy:

      1. ogólna w wysokości 68.097 zł.

§ 9

1. Uposażania się Burmistrza do zaciągania długu publicznego do wysokości 2.511.357 zł.

2. Upoważnia się Burmistrza do spłat zobowiązań w wysokości 502.547 zł.

§ 10

Ponadto upoważnia się Burmistrza do:

  1. zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru budżetowego do wysokości 800.000 zł,

  2. dokonywania zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

  3. lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

§ 11

Burmistrz opracuje w terminie 21 dni od dnia uchwalenia budżetu układ wykonawczy i przekaże zainteresowanym jednostkom.

§ 12

  1. Uchwała obowiązuje w roku budżetowym 2004.

  2. UchwaÅ‚a podlega publikacji w Dzienniku UrzÄ™dowym Województwa WarmiÅ„sko – Mazurskiego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



dodane: 2004-03-23, 635 ods³on Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Uchwały - 2004 ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.WaszeÅ›cik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - bÄ™dÄ…cej wÅ‚asnoÅ›ciÄ… spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.