www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
WÅ‚adze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
ZarzÄ…dzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
GÅ‚osowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikajÄ…ce z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
UrzÄ…d Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarzÄ…dowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] UrzÄ…d Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Åšrodowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
SamorzÄ…dowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14456792
odsłon strony

Aktualnie mamy
66 gości

Uchwała Nr XVII/131/11 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 28 grudnia 2011 r. w sprawie: uchwalenia budżetu gminy Zalewo na 2012 r.

 

Uchwała Nr XVII/131/11

Rady Miejskiej w Zalewie

z dnia 28 grudnia 2011 r.

 

                                                             

 w sprawie: uchwalenia budżetu gminy Zalewo na 2012 r.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „c”, „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzÄ…dzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591; z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art. 239, art. 258 ust. 1 i art. 264 ust. 3  ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240          z późn. zm.) w zwiÄ…zku z art. 121 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. – Przepisy wprowadzajÄ…ce ustawÄ™ o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1241 z późn. zm.)

 

Rada Miejska w Zalewie uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

Dochody budżetu gminy w wysokości 23.643.443,43 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1,

z tego: dochody bieżące w wysokości 19.531.110,43 zł,
            dochody majÄ…tkowe w wysokoÅ›ci 4.112.333 zÅ‚.

 

§ 2

 

1.      Wydatki budżetu gminy w wysokoÅ›ci 25.104.264,60 zÅ‚, zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 2,
z tego: wydatki bieżące w wysokości 19.093.175,10 zł,
      wydatki majÄ…tkowe w wysokoÅ›ci 6.011.089,50 zÅ‚.

2.      Wydatki inwestycyjne w 2012 roku w wysokoÅ›ci 5.862.995,50 zÅ‚, zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem             nr 3.

3.      Wydatki na programy i projekty realizowane ze Å›rodków pochodzÄ…cych z funduszy strukturalnych i Funduszu SpójnoÅ›ci oraz pozostaÅ‚e Å›rodki pochodzÄ…ce ze źródeÅ‚ zagranicznych nie podlegajÄ…cych zwrotowi w wysokoÅ›ci 4.694.375,43 zÅ‚, zgodnie                        z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 4.

4.      Dochody i wydatki zwiÄ…zane z realizacjÄ…:

- zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, stanowią załącznik nr 5,

- zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, stanowią załącznik nr 6.

§ 3

 

Deficyt budżetu gminy w wysokości 1.460.821,17 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

1) wolnych Å›rodków, jako nadwyżki Å›rodków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikajÄ…cej z rozliczeÅ„ kredytów i pożyczek z lat ubiegÅ‚ych w kwocie             1.460.821,17 zÅ‚.

 

§ 4

 

Przychody budżetu w wysokości 3.241.178,17 zł, rozchody w wysokości 1.780.357 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7.

§ 5

 

Limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych kredytów, zaciąganych na:

1)                  sfinansowanie przejÅ›ciowego deficytu budżetu w kwocie – 1.000.000 zÅ‚,

2)                  spÅ‚atÄ™ wczeÅ›niej zaciÄ…gniÄ™tych zobowiÄ…zaÅ„ z tytuÅ‚u emisji papierów wartoÅ›ciowych oraz zaciÄ…gniÄ™tych pożyczek i kredytów w kwocie – 1.780.357 zÅ‚.

 

§ 6

 

1.      Ustala siÄ™ dochody w kwocie 103.000 zÅ‚ z tytuÅ‚u wydawania zezwoleÅ„ na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 98.000 zÅ‚ na realizacjÄ™ zadaÅ„ okreÅ›lonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiÄ…zywania problemów alkoholowych.

2.      Ustala siÄ™ wydatki w kwocie 5.000 zÅ‚ na realizacjÄ™ zadaÅ„ okreÅ›lonych w gminnym programie przeciwdziaÅ‚ania narkomanii.

 

§ 7

Ustala siÄ™ dochody i wydatki z tytuÅ‚u opÅ‚at i kar, o których mowa w art. 402 ust. 4-6 i art. 403 ustawy  z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony Å›rodowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 , poz. 150 z późn. zm.):

1.      dochody w wysokoÅ›ci 24.150 zÅ‚

2.      wydatki w wysokoÅ›ci  71.500 zÅ‚

§ 8

 

Wydatki budżetu na 2012 obejmujÄ… zadania jednostek pomocniczych gminy na Å‚Ä…cznÄ… kwotÄ™ –  261.821,17 zÅ‚, w tym ze Å›rodków funduszu soÅ‚eckiego - na Å‚Ä…cznÄ… kwotÄ™ 261.821,17 zÅ‚ – zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 8.

 

§ 9

 

Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego, stanowi załącznik nr 9.

 

§ 10

 

1)      Plan przychodów i kosztów w Å‚Ä…cznej kwocie dla:

1)   SamorzÄ…dowych zakÅ‚adów budżetowych: przychody – 2.817.399 zÅ‚, koszty – 2.817.399 zÅ‚, zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 10.

2)   Plan dochodów w Å‚Ä…cznej kwocie rachunku dochodów samorzÄ…dowych jednostek budżetowych prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność na podstawie ustawy o systemie oÅ›wiaty                        i wydatków nimi finansowanych: dochody – 350.000 zÅ‚, wydatki – 350.000 zÅ‚, zgodnie z zaÅ‚Ä…cznikiem nr 10a.

 

§ 11

 

 

1.    Rezerwa ogólna wynosi 30.000 zÅ‚.

2.    Rezerwa celowa wynosi:

- 50.000 zÅ‚ – z przeznaczeniem na wydatki z zakresu zarzÄ…dzania kryzysowego.

 

§ 12

 

1. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych do wysokości poszczególnych limitów zobowiązań, określonych w § 5, na:

1)   pokrycie wystÄ™pujÄ…cego w ciÄ…gu roku przejÅ›ciowego deficytu budżetu jednostki samorzÄ…du terytorialnego,

2)   spÅ‚atÄ™ wczeÅ›niej zaciÄ…gniÄ™tych zobowiÄ…zaÅ„ z tytuÅ‚u emisji papierów wartoÅ›ciowych oraz zaciÄ…gniÄ™tych pożyczek i kredytów;

2. Ponadto upoważnia się Burmistrza do :

1)      dokonywania innych zmian w planie wydatków niż okreÅ›lone w art. 257 ustawy                       o finansach publicznych, z wyÅ‚Ä…czeniem przeniesieÅ„ wydatków miÄ™dzy dziaÅ‚ami,           to jest do :

- dokonywania przeniesieÅ„ wynagrodzeÅ„ i pochodnych od wynagrodzeÅ„ w obrÄ™bie          dziaÅ‚u, z wyÅ‚Ä…czeniem zwiÄ™kszania wynagrodzeÅ„ i pochodnych od wynagrodzeÅ„,

- dokonywania zmian w planie wydatków inwestycyjnych nie powodujÄ…cych zmiany  zadania inwestycyjnego w ramach tego samego dziaÅ‚u.

2)      przekazywania Kierownikowi ZakÅ‚adu Gospodarki Komunalnej w Zalewie uprawnieÅ„ do dokonywania przeniesieÅ„ w planie wydatków bieżących w zakresie przeniesieÅ„ pomiÄ™dzy paragrafami z wyÅ‚Ä…czeniem przeniesieÅ„ pomiÄ™dzy dziaÅ‚ami oraz wynagrodzeÅ„ i pochodnych,

3)      lokowania wolnych Å›rodków budżetowych na rachunkach bankowych w innych  bankach.

 

§ 13

 

Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi.

 

 

§ 14

 

UchwaÅ‚a wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku i podlega ogÅ‚oszeniu w Dzienniku UrzÄ™dowym Województwa WarmiÅ„sko – Mazurskiego.

 

 

 UchwaÅ‚a wraz z zaÅ‚acznikami

 

 

 

 

 



dodane: 2012-01-16, 806 ods³on Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Uchwały - 2011 ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.WaszeÅ›cik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - bÄ™dÄ…cej wÅ‚asnoÅ›ciÄ… spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.