- Załącznik Nr 4
Do Uchwały Rady Miejskiej w Zalewie
Nr XXV/284/04 z dnia 1 grudnia 2004 r. |
2. Nr dokumentu |
CIT-6IN-1
|
INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI
|
3. Rok |
Podstawa prawna: |
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z późn. zm.).
|
Składający: |
Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. |
Termin składania: |
W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie (wygaśnięcie) obowiązku podatkowego, lub wysokość opodatkowania. |
Miejsce składania: |
Organ podatkowy właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotu opodatkowania. |
A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI |
|
4. Nazwa i adres siedziby organu podatkowego |
B. OBOWIĄZEK ZŁOŻENIA INFORMACJI
Podatnik ma obowiązek złożenia wraz z korektą informacji pisemnego uzasadnienia przyczyny korekty – art. 81 ustawy Ordynacja podatkowa. |
|
5. Okoliczności powodujące obowiązek złożenia informacji (zaznaczyć właściwy kwadrat):
q 1. informacja składana po raz pierwszy q 2. korekta uprzednio złożonej informacji (miesiąc – rok) _________________________ |
C. PODMIOT ZOBOWIĄZANY DO ZŁOŻENIA INFORMACJI |
|
6. Rodzaj podmiotu (zaznaczyć właściwy kwadrat):
q 1. właściciel, użytkownik lub posiadacz q 2. współwłaściciel, współużytkownik lub współposiadacz q 3. dzierżawca |
D. I. DANE PODATNIKA |
D I.1. DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
7. Nazwisko |
|
8. Pierwsze imię, drugie imię
|
|
9. Identyfikator REGON
|
10. Nr identyfikacji podatkowej NIP
|
11. Numer PESEL
|
Pola 12, 13, 14 należy wypełnić w przypadku, gdy numer PESEL nie został nadany. |
|
12. Data urodzenia
|
153. Imię ojca
|
14. Imię matki
|
D I.2. ADRES ZAMIESZKANIA |
|
15. Kraj |
16. Województwo |
17. Powiat |
|
18. Gmina |
19. Ulica |
20. Nr domu |
21. Nr lokalu |
|
22. Miejscowość |
23. Kod pocztowy |
24. Poczta |
25. Telefon |
D. II. DANE WSPÓŁWŁAŚCICIELA |
D. II.1. DANE IDENTYFIKACYJNE |
|
26. Nazwisko |
|
27. Pierwsze imię, drugie imię
|
|
28. Identyfikator REGON
|
29. Nr identyfikacji podatkowej NIP
|
30. Numer PESEL
|
|
Pola 30, 31, 32 należy wypełnić w przypadku, gdy numer PESEL nie został nadany
|
|
31. Data urodzenia
|
32. Imię ojca
|
33. Imię matki
|
D.II.2. ADRES ZAMIESZKANIA |
|
34. Kraj |
35. Województwo |
36. Powiat |
|
37. Gmina |
38. Ulica |
39. Nr domu |
40. Nr lokalu |
|
41. Miejscowość |
42. Kod pocztowy |
43. Poczta |
44. Telefon |
|
E. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA NIEPODLEGAJĄCYCH ZWOLNIENIU |
E.1. POWIERZCHNIA GRUNTÓW |
Podstawa opodatkowania w m 2 (ha) z dokładnością do 1 m2 |
|
1. Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
45
m2 |
|
2. Pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych 1) |
46.
, ha |
|
3. Grunty pozostałe , w tym : |
47.
m2 |
1) grunty zajęte pod siedliska |
1.
m 2 |
2) grunty zajęte na cele rekreacyjno—wypoczynkowe oraz inne tereny zabudowane sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako “Bi” |
2.
m 2 |
3) grunty zajęte pod drogi |
3.
m 2 |
4) zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego |
4.
m 2 |
5) od gruntów nie wymienionych w pkt 1. -4. |
5.
m 2 |
- Należy podać z dokładnością do czterech miejsc po przecinku.
|
E.2. POWIERZCHNIA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI |
|
|
Podstawa opodatkowania w m 2
|
|
1. Mieszkalne - ogółem
|
48.
m2 |
|
w tym |
- od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni) |
49.
m2 |
|
kondygnacji o wysokości: |
- powyżej 2,20 m |
50.
m2 |
|
2. Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz części
budynków mieszkalnych zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej - ogółem |
51.
m2 |
|
W tym |
- od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni) |
52.
m2 |
|
kondygnacji o wysokości: |
- powyżej 2,20 m |
53.
m2 |
|
- Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
kwalifikowanym materiałem siewnym - ogółem |
54.
m2 |
|
w tym |
- od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni) |
55.
m2 |
|
kondygnacji o wysokości: |
- powyżej 2,20 m |
56.
m2 |
|
Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania
świadczeń zdrowotnych - ogółem
|
57.
m2 |
|
w tym |
- od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni) |
58.
m2 |
|
kondygnacji o wysokości: |
- powyżej 2,20 m |
59.
m2 |
|
5. Pozostałe budynki lub ich części w tym :
|
60.
m2 |
1) budynki i domki letniskowe ( w tym również postawione bez zezwolenia ) |
61.
m 2 |
|
w tym |
- od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni) |
62..
m2 |
|
kondygnacji o wysokości: |
- powyżej 2,20 m |
63..
m2 |
2) od garaży, budynków gospodarczych murowanych i drewnianych , wiat, szop, stodół, itp. |
64.
m 2 |
w tym
kondygnacji o wysokości: |
od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni) |
65.
m 2
|
- powyżej 2,20 m |
66.
m 2 |
3) od altan ogrodowych |
67.
m 2 |
w tym
kondygnacji o wysokości: |
od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni |
68.
m 2 |
- powyżej 2,20 m |
69.
m 2 |
4 ) w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego – ogółem |
70.
m 2 |
w tym
kondygnacji o wysokości |
od 1,40 do 2,20 m
(zaliczyć 50% powierzchni |
71.
m 2 |
powyżej 2,20 m
|
72 .
m2 |
- powyżej 2,20 m |
72.
m 2 |
E.3. WARTOŚĆ BUDOWLI LUB ICH CZĘŚCI ZWIĄZANYCH Z PROWADZENIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ |
|
|
Podstawa opodatkowania w zł
z dokładnością do 1 zł |
|
Budowle |
73.
zł |
F. INFORMACJA O ZAŁĄCZNIKACH (do niniejszej informacji dołączono) |
|
74. Liczba załączników ZN-1/A
À Ä Ä Ä Ä Á Ä Ä Ä Ä Ù
|
75. Załącznik ZN-1/B składany (zaznaczyć właściwy kwadrat):
q tak q nie
|
G . OŚWIADCZENIE I PODPIS PODATNIKA / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ PODATNIKA
Oświadczam, że są mi znane przepisy Kodeksu karnego skarbowego o odpowiedzialności za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. |
|
76. Imię |
77. Nazwisko |
|
78. Data wypełnienia informacji (dzień - miesiąc - rok)
_______________________________________ |
79. Podpis (pieczęć) podatnika / osoby reprezentującej podatnika 2)
|
H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|
80. Uwagi organu podatkowego |
|
81. Data (dzień - miesiąc - rok)
|
82. Podpis przyjmującego formularz |