www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
Władze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Zarządzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
Głosowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikające z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
Urząd Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarządowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] Urząd Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
Samorządowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14440247
odsłon strony

Aktualnie mamy
44 gości

UCHWAŁA BUDŻETOWA - 2003rok

 

 

 

                                           Uchwała Nr V/41/03

                                          Rady Miejskiej w Zalewie

                                           z dnia 12 lutego 2003 roku

 

w sprawie : budżetu na rok 2003

 

Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

(Jednolity tekst Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591) oraz art.109 i 124, ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 1998 r., Nr 155, poz. 1014 z późn. zm.).

 

Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1

1. Uchwala się dochody budżetu gminy w wysokości 9.827.481 zł zgodnie z zał. Nr 1

2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje:

  1. dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań

    zleconych gminie ustawami w wysokości 939.083zł zgodnie z zał. Nr 3

  2. dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań własnych gminy w wysokości

    161.173

  3. dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

    w wysokości 75.000 zł.

  4. dotacje celowe na realizację zadań wspólnych realizowanych na podstawie umów lub

porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 38.060 zł zał.Nr 4

§ 2

1. Uchwala się wydatki budżetu gminy w wysokości 10.892.009 zł, zgodnie z zał. Nr 2.

2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:

  1. wydatki bieżące kwotę 9.169.009 zł w tym na:

    a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 5.480.330 zł,

    b) dotacje 236.000

    c) wydatki na obsługę długu gminy 93.920

  2. wydatki majątkowe 1.723.000 zł w tym:

a) wydatki inwestycyjne na rok budżetowy 1.723.000zł zgodnie z zał. Nr 5

3. Wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne 4.640.000 zł zgodnie z zał. Nr 5

4. Kwota wydatków określona w ust.1 obejmuje ponadto:

  1. wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań

    zleconych gminie ustawami w wysokości 939.083 zł zgodnie z zał. Nr 3

  2. wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki

    i rozwiązywania problemów alkoholowych 75.000

  3. wydatki związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych na podstawie umów lub porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 38.060 zł zgodnie z zał. Nr 4

§ 3

1. Źródłem pokrycia deficytu budżetu gminy w wysokości 1.064.528 zł są:

  1. kredyty zaciągnięte w bankach krajowych w kwocie 1.500.000zł,
  2. nadwyżka budżetowa z lat ubiegłych – 24.528

2. Źródłem pokrycia spłat rat kredytów są :

a) dochody własne gminy - 460.000

3. Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu gminy, o których mowa w ust. 1-2 zawiera

zał. Nr 6.

§ 4

Prognozuje się łączną kwotę długu gminy na koniec roku budżetowego zgodnie z zał. Nr 7

§ 5

1. Uchwala się plany przychodów i wydatków:

  1. środków specjalnych,

zgodnie z załącznikiem Nr 8

§ 6

Uchwala się dotacje dla:

  1. samorządowych instytucji kultury w wysokości 205.000 zł, zgodnie z zał. Nr 9
  2. podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych na zadania zlecone do realizacji w wysokości 31.000 zł zgodnie z zał. Nr 10

§ 7

1. Uchwala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i

Gospodarki Wodnej, zgodnie z zał. Nr 11

§ 8

Tworzy się rezerwy:

  1. ogólna w wysokości 10.000

§ 9

Upoważnia się Burmistrza do zaciągania długu publicznego oraz do spłat zobowiązań do wysokości określonej w uchwale budżetowej.

§ 10

Ponadto upoważnia się Burmistrza do:

  1. zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru budżetowego do wysokości 300.000 zł,
  2. dokonywania zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między

    działami,

  3. lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych

bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy. 

 

§ 11

Burmistrz opracuje w terminie 21 dni od dnia uchwalenia budżetu układ wykonawczy i przekaże zainteresowanym jednostkom.

§ 12

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko- Mazurskiego i obowiązuje w roku budżetowym 2003.

 

 

 



dodane: 2004-03-23, 765 odson Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Uchwały - 2003 ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.Wasześcik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - będącej własnością spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.