www.bip.gov.pl   
   Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Zalewo www.zalewo.pl
Ogłoszenia
Burmistrza
Inne
Darmowa Pomoc Prawna
WÅ‚adze Gminy
Burmistrz Zalewa
Informacje
Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Decyzje Burmistrza
ZarzÄ…dzenia Burmistrza
Rada Miejska
Uchwały Rady Miejskiej Skład Rady
Komisje
Plan pracy
Dyżury
Terminy sesji
Protokoły z Sesji
Interpelacje i zapytania radnych
GÅ‚osowania Radnych na Sesjach
Oświadcz. majątkowe
Sesje Rady
Prawo lokalne
Statut Gminy
Finanse
Budżet
Wieloletnia prognoza finansowa
Opinie RIO
Informacje wynikajÄ…ce z art. 37 ustawy o finansach publicznych
Mienie komunalne
Podatki i opłaty lokalne
Stawki podatkowe
Zwolnienia podatkowe
Informacje różne
Deklaracje podatkowe
Pomoc publiczna ulgi
Zamówienia publiczne
Przetargi Nieruchomości
UrzÄ…d Miejski
Kierownictwo
Referaty Numery telefonów
Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Skargi i wnioski
Oświadczenia majątkowe
Dostęp do informacji publicznej
Petycje
Umowy cywilno-prawne
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona środowiska
Zawiadomienia /Obwieszczenia
Decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych
Gospodarka odpadami komunalnymi
Azbest
Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Zagospodarowanie przestrzenne
Kontrole zewnętrzne
Programy strategiczne gminy
Organizacje pozarzÄ…dowe
Otwarte konkursy ofert - rozstrzygnięcia
Oferty pozakonkursowe
Program współpracy
Przydatne pliki do pobrania
Rejestr kultury
Procedury załatwienia spraw
[OR] Referat Organizacyjny
[USC] UrzÄ…d Stanu Cywilnego
[RF] Referat Finansowy
[IK] Referat Inwestycji, Gospodarki Mieniem Komunalnym
[GP] Referat Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Åšrodowiska i Rolnictwa
[RL] Referat Rozwoju Lokalnego
[RP] Radca Prawny
Nabór na wolne stanowiska pracy
Gminne jednostki organizacyjne
ZASiP
MOPS
Szkoły
Placówka opiekuńczo wychowawcza "Słoneczko"
Spółki prawa handlowego
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
MGCK
Oświadczenia majątkowe
Konsultacje społeczne
Wybory
Referendum
Uzupełniające 2014-2018
SamorzÄ…dowe Do Sejmu i Senatu RP
Do Parlamentu UE
Prezydenta RP
Wzory druków i formularzy
Serwis
Wyszukiwarka
Statystyka
Rejestr zmian
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Sprawy w urzędzie
Archiwum spraw

Otrzymaliśmy
14440549
odsłon strony

Aktualnie mamy
62 gości

Uchwała Nr XXXVI/379/05 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 27 października 2005r.w sprawie: dokonania zmian w treści Uchwały Nr IX/85/03 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 4 lipca 2003r. w sprawie Statutu Gminy Zalewo

 

Uchwała Nr XXXVI/379/05

Rady Miejskiej w Zalewie

z dnia 27 października 2005r.

 

w sprawie: dokonania zmian w treści Uchwały Nr IX/85/03 Rady Miejskiej w Zalewie

                   z dnia 4 lipca 2003r. w sprawie Statutu Gminy Zalewo

 

Na podstawie art. 169 ust. 4 ustawy z dnia 2 kwietnia 1997r. – Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 78, poz. 486 z późn.zm.) i art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorzÄ…dzie gminnym (Tekst jednolity: Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) – Rada Miejska w Zalewie uchwala, co nastÄ™puje:

 

§ 1.

 

W treści Uchwały Nr IX/85/03 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 4 lipca 2003r. w sprawie Statutu Gminy Zalewo wprowadza się następujące zmiany:

1. w § 9. ust. 2-8 otrzymują brzmienie:

„2. Åšrodki na wydatki jednostek pomocniczych na dany rok budżetowy wynoszÄ… do 0,7 % planowanych dochodów wÅ‚asnych Gminy.

3. Jednostki pomocnicze Gminy realizują wydatki zgodnie z planem finansowym zatwierdzonym przez Radę Miejską i stanowiącym załącznik do budżetu Gminy na dany rok budżetowy.

4. Wydatki realizowane będą z subkonta rachunku bankowego Urzędu Miejskiego utworzonego odrębnie dla każdej jednostki pomocniczej.

5. Zamówienia na zakupy oraz zlecenia na usługi w ramach zatwierdzonych przez Radę Miejską zadań na dany rok podpisują Sołtys lub Przewodniczący Zarządu Osiedla danej jednostki pomocniczej i Skarbnik Gminy.

6. Kontrolę gospodarki finansowej jednostek pomocniczych sprawuje Skarbnik Gminy i przedkłada informację w tym zakresie Burmistrzowi.

7. Jednostki pomocnicze podlegają nadzorowi organów Gminy. Rada sprawuje nadzór nad jednostkami pomocniczymi poprzez swoje komisje.

8. Wykaz jednostek pomocniczych stanowi zaÅ‚Ä…cznik Nr 7 do Statutu.”;

2. w § 19 po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu:

„1a. W przypadku gdy przedmiotem obrad sesji jest projekt uchwaÅ‚y wniesiony przez grupÄ™ co najmniej 75-mieszkaÅ„ców Gminy w sesji uczestniczÄ… osoby upoważnione do kontaktów w imieniu inicjatorów.”;

3. w § 29 po ust. 5 dodaje się ust. 6 w brzmieniu:

„6. Pracownik Biura Rady pisemnie informuje osoby upoważnione do kontaktów w imieniu inicjatorów o losie zÅ‚ożonego wniosku.”

§ 2.

 

UchwaÅ‚a wchodzi w życie po upÅ‚ywie 14 dni od dnia ogÅ‚oszenia w Dzienniku UrzÄ™dowym Województwa WarmiÅ„sko-Mazurskiego.  

 

WiceprzewodniczÄ…ca Rady Miejskiej

Janina Powierża

 



dodane: 2009-03-18, 781 ods³on Strona gotowa do druku
  


[ Powrót do sekcji Uchwały - 2005 ]




Panel aktualizacyjny   

© "Wydawnictwo WPW", C.Porycki, P.WaszeÅ›cik Sp.J. - na platformie hostingowej serwis 24.pl - bÄ™dÄ…cej wÅ‚asnoÅ›ciÄ… spółki.
GNU/GPL copyright - PHP-Nuke - web portal system.