UCHWAŁA NR. XXXVII/392/05 Rady Miejskiej w Zalewie z dnia 1 grudnia 2005 r. w sprawie : określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na 2006 r. . |
UCHWAŁA NR. XXXVII/392/05
Rady Miejskiej w Zalewie
z dnia 1 grudnia 2005 r.
w sprawie : określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków
transportowych na 2006 r.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 8 ) i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Jednolity tekst : Dz.U. z 2001r. Nr 142 , poz. 1591 zmiany: z 2002r. Nr 23 , poz. 220 , Nr 62 , poz. 558, Nr 113,poz.984 i Nr 214,poz.1806 oraz z 2003r. Nr 80, poz.717 ,Nr 162 , poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz. 1203 i Nr 167 , poz.1759 oraz z 2005 r. Nr 172 , poz. 1441 i Nr 175 , poz. 1457 ) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r.o podatkach i opłatach lokalnych 1) (Jednolity tekst : Dz. U. z 2002 r. Nr 9 , poz. 84 , Nr 200 poz. 1683 i z 2003 r. Nr 96 , poz. 874 , Nr 110 , poz. 1039 i Nr 188 , poz.1840 , Nr 200 , poz. 1953 , Nr 203 , poz. 1966 z 2004 r. Nr 92 , poz. 880 i 884 , Nr 96 , poz. 959 i Nr 123 , poz. 1291 i Nr 281 , poz. 2782 oraz z 2005 r. Nr 130 , poz. 1087 , Nr 143 , poz. 1199 , Nr 164 poz. 1365 , Nr 167, poz. 1399 i Nr 169 , poz. 1419 , Nr 175 , poz. 1462 i Nr 179 , poz. 1484 ) Rada Miejska w Zalewie uchwala , co następuje :
§ 1
Stawki podatku od środków transportowych w roku 2006 wynoszą rocznie :
1). od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 ton i poniżej 12 ton :
- od 3,5 ton do 5,5 ton - 559 zł
- powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie - 795 zł
- powyżej 9 ton - 894 zł
2). od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej równej lub wyższe niż 12 ton w zależności od liczby osi , dopuszczalnej masy całkowitej i rodzaju zawieszenia
Poz. |
Liczba osi
Dopuszczalna
Masa całkowita
( w tonach )
|
Stawka podatku
|
|
Oś jezdna (osie jezdne)z
zawieszeniem
pneumatycznym lub
zawieszeniem
uznanym za równoważne |
Inne systemy
zawieszenia
osi jezdnych |
|
Nie mniej niż |
Mniej niż |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
A Dwie osie |
|
1 |
12 |
13 |
925 |
978 |
|
2 |
13 |
14 |
950 |
1007 |
|
3 |
14 |
15 |
1195 |
1360 |
|
4 |
15 |
|
1227 |
1398 |
|
B Trzy osie |
|
|
1 |
12 |
17 |
1358 |
1399 |
|
2 |
17 |
19 |
1398 |
1452 |
|
3 |
19 |
21 |
1467 |
1508 |
|
4 |
21 |
23 |
1510 |
1564 |
|
5 |
23 |
25 |
1564 |
1677 |
|
6 |
25 |
|
1608 |
1723 |
|
C cztery osie i więcej |
|
1 |
12 |
25 |
1531 |
1689 |
|
2 |
25 |
27 |
1575 |
1738 |
|
3 |
27 |
29 |
1622 |
1789 |
|
4 |
29 |
31 |
1746 |
2505 |
|
5 |
31 |
|
1746 | <TD style="BORDER-RIGHT: windowtext 1pt solid; PADDING-RIGHT: 3.5pt; BORDER-TOP: #ece9d8; PADDING-LEFT: 3.5pt; PADDING-BOTTOM: 0cm; BORDER-LEFT: #ece9d8; WIDTH: 149.8pt; PADDING-TOP: 0cm; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent; mso-bo
dodane: 2009-03-18, 968 odson |
| |